  • 1. Data: 2002-03-01 10:14:03
    Temat: wymiana dolarow
    Od: "Heller" <b...@h...com.pl>

    szanowni Panstwo wiem ze wsrod Was sa firmy zajmujace sie wymiana walut.
    Moja firma jest zainteresowana sprzedaza wiekszej ilosci dolarow. Jednak
    kursy ktore proponuja banki nie sa zbyt ciekawe! Czy ktos z Was ma dostep do
    rynku miedzybankowego?? Moze znacie firmy ktore tam dzialaja?
    Prosze o odpowiedz na priv
    h...@t...pl

    Krzysztof Heller

  • 2. Data: 2002-03-01 14:19:46
    Temat: Re: wymiana dolarow
    Od: "psg" <p...@2...pl>

    "Heller" <b...@h...com.pl> wrote in message
    > wiekszej ilosci dolarow. Jednak
    > kursy ktore proponuja banki nie sa zbyt ciekawe!

    Hmm jesli napisales banki = kantory .. to OK, ale jesli piszesz, ze banki
    nie oferuja dobrych kursow to tu juz bym sie nie zgodzil, trzeba
    przeprowadzic tylko twarde negocjacje :) ... chyba, ze ta wieksza ilosc
    dolarow nie jest taka duza ;)

    PZDR PSG

  • 3. Data: 2002-03-01 14:27:28
    Od: "Karol" <a...@b...com>

    Użytkownik psg <p...@2...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:a5o2lp$ano$...@n...tpi.pl...
> [...]
    > nie oferuja dobrych kursow to tu juz bym sie nie zgodzil, trzeba
    > przeprowadzic tylko twarde negocjacje :) ... chyba, ze ta wieksza ilosc

    Moze Heller popatrzyl tylko na tabele kursowe.
    Przy transakcjach negocjowanych kursy juz sa calkiem w porzadku, chociaz
    zdarzaja sie roznice miedzy bankami.

    Karol