  • 1. Data: 2005-12-06 10:13:25
    Temat: wymiana okna
    Od: "Dexter-Labolatory" <d...@w...pl>

    witam

    mam jednoosobowa DG i ojciec uzycza mi 1 pokoj (w swoim mieszkaniu)

    chce wymienic okno i sie zastanawiam czy moge wziasc na siebie fakture jako
    "osobe fizyczna" (z 7% VATu) i wprowadzic to w koszty dzialalnosci mojej DG
    (razem z tym 7-dmio procentowym VATem)

    czy moge tak zrobic ?

    W firmie ktora wymienia okna powiedzieli ze jak faktura na firme to 22% VATu
    bedzie i przez to okno bedzie drozsze dlatego sie zastanawiam jak powyzej...
    bo chce zaplacic jak najmniej za okno i miec je w calosci w kosztach razem z
    tym VATem

    dziekuje za male info

  • 2. Data: 2005-12-07 11:06:41
    Temat: Re: wymiana okna
    Od: "jacenty \(R\)" <www(at)goldap.net>

    > W firmie ktora wymienia okna powiedzieli ze jak faktura na firme to 22%
    VATu

    Wg mojej wiedzy to nie ma znaczenia czy faktura jest na firmę czy osobę
    prywatną. Ważne jest miejsce wymiany okien, czy roboty budowlano-montażowe
    są zwiazane z budownictwem mieszkaniowym czy nie.

    --
    JR