  • 1. Data: 2007-08-07 16:48:13
    Temat: wynajem przyczepy a KPiR
    Od: "Anax WRC" <w...@i...pl>

    hej,
    dostaje zlecenie od klienta na demontaz reklamy, potrzebna mi do tego
    przyczepa. Oczywiscie ja wynajmuje, dostaje za to fakturke i jak ja wrzucam
    do KPiR? do pozostalych kosztow (14)?czy moze do 10 kolumny?

    pzdr
    Anax

  • 2. Data: 2007-08-08 07:35:39
    Temat: Re: wynajem przyczepy a KPiR
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 7 Aug 2007, Anax WRC wrote:

> [...]
    > dostaje zlecenie od klienta na demontaz reklamy, potrzebna mi do tego
    > przyczepa. Oczywiscie ja wynajmuje, dostaje za to fakturke i jak ja wrzucam

    wKF: 13
    Po prawdzie wolno używać starego wzoru, ale już jest nieaktualny :)

    > czy moze do 10 kolumny?

    A czemu, będziesz wynajem na magazynie trzymał? :)

    pzdr, Gotfryd

  • 3. Data: 2007-08-08 08:07:48
    Od: "Anax WRC" <w...@i...pl>

    wiadomości news:Pine.WNT.4.64.0708080934120.3312@athlon64...

    > wKF: 13
    > Po prawdzie wolno używać starego wzoru, ale już jest nieaktualny :)

    a gdzie znajde nowy wzor?

    > A czemu, będziesz wynajem na magazynie trzymał? :)

    nooo fakt nie bardzo sie da:)

    dzieki Gotfryd za pomoc, jeszcze nie jedno pytanie zadam;P
    pzdr
    Anax

  • 4. Data: 2007-08-08 20:44:56
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 8 Aug 2007, Anax WRC wrote:

    > a gdzie znajde nowy wzor?

    http://isip.sejm.gov.pl/servlet/Search?todo=open&id=
    WDU20071400988

    Naumienie się że istnieje isip jest *obowiązkowe* ;)
    Po prawdzie nie cierpię w PDFie, ale wyjątkowo nie polecam podatki.pl
    w HTMLu, bo akurat we wzorze KPiR coś mi się pod Firefoxem rozjeżdza.
    Opis:
    http://mojeprawo.pl/index.php?symbol=aktualnosci.htm
    &show=544
    http://www.podatki.egospodarka.pl/20797,Nowa-Podatko
    wa-Ksiega-Przychodow-i-Rozchodow,1,65,1.html
    http://www.emespe.net.pl/index.php?art=840
    ...no i... odesłać do googla via "bocznica.org"? ;)

    > jeszcze nie jedno pytanie zadam;P

    ...mam nadzieję, że zaczniesz też odpowiadać! :)

    pzdr, Gotfryd

  • 5. Data: 2007-08-09 21:48:22
    Od: "Anax WRC" <w...@i...pl>

    wiadomości news:Pine.WNT.4.64.0708082234561.1164@athlon64...

> [...]
    &show=544
    > http://www.podatki.egospodarka.pl/20797,Nowa-Podatko
    wa-Ksiega-Przychodow-i-Rozchodow,1,65,1.html

    nooo dziekuje

    > ...no i... odesłać do googla via "bocznica.org"? ;)

    heh;P

    > ...mam nadzieję, że zaczniesz też odpowiadać! :)

    taaa jak nabiore doswiadczenia:)))
    > pzdr, Gotfryd

    pzdr Anax