  • 1. Data: 2007-08-07 18:23:36
    Temat: Spadek wynagrodzenia bez zmniejszenia etatu
    Od: Łukasz Wojciechowski <l...@p...lublin.pl>

    Witam zawsze pomocnych grupowiczów

    Zastanawiam się czy jeśli jestem zatrudniony na pełny etat i nagle
    moje wynagrodzenie spadnie powiedzmy o 30 procent i będzie to jedyna
    zmiana w umowie to czy takie zdarzenie jest podstawą do jakiegokolwiek
    dociekania czegokolwiek ze strony US ?

    Czy taka operacja jest w ogóle możliwa, praktykowana i jednocześnie
    legalna ?

    Jeśli tak to w jakich sytuacjach może się to zdarzać - jakie mogłoby
    być sensowne uzasadnienie takiego obniżenia wynagrodzenia?

    z góry dziękuję za odpowiedź

    --
    pozdrawiam
    Łukasz Wojciechowski

  • 2. Data: 2007-08-07 19:28:34
    Temat: Re: Spadek wynagrodzenia bez zmniejszenia etatu
    Od: "ianus" <U...@o...pl>

    Użytkownik "Łukasz Wojciechowski" <l...@p...lublin.pl> napisał w
    wiadomości news:1186511016.985396.109010@k79g2000hse.googlegrou
    ps.com...
    Jeśli tak to w jakich sytuacjach może się to zdarzać - jakie mogłoby
    być sensowne uzasadnienie takiego obniżenia wynagrodzenia?

    zmiana stanowiska - chyba że w skład twojego wynagrodzenia wchodziła jakaś
    premia uznaniowa - zawsze mogła zniknąć...

    JS

  • 3. Data: 2007-08-08 04:48:47
    Od: "Cavallino" <k...@...pl>

    Użytkownik "ianus" <U...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > Jeśli tak to w jakich sytuacjach może się to zdarzać - jakie mogłoby
    > być sensowne uzasadnienie takiego obniżenia wynagrodzenia?

    Cięcia kosztów w firmie?