  • 1. Data: 2003-07-07 14:34:59
    Temat: czy płacić ZUS na urlopie?
    Od: "Bogus" <s...@p...onet.pl>

    Prowadzę DG - osoba fizyczna.
    Założenie: wyjeżdzam na 1 mies. na urlop - nie mam przychodu, nie pracuję.
    Wiosek nie płacę za ten mies. ZUS-u.
    Można czy nie można tak zrobić?
    Jeśli tak to jak: wyrejestrowanie ubezpieczonego i płatnika, a po 1 mies.
    ponowne zarejestrowanie?
    B.H.

  • 2. Data: 2003-07-07 17:05:31
    Temat: Re: czy płacić ZUS na urlopie?
    Od: n...@s...strefa.pl (SDD)

> [...]
    > Można czy nie można tak zrobić?
    > Jeśli tak to jak: wyrejestrowanie ubezpieczonego i płatnika, a po 1 mies.

    Jaki urlop ?
    Jako OF prowadzaca DG nie masz zadnych urlopów !!!!