  • 1. Data: 2002-09-24 17:14:35
    Temat: wystawianie faktór
    Od: "Grzesiak" <g...@s...pl>

    Być może post jest NTG ale wybaczcie nie mam się kogo innego zapytac.

    Jezeli firma nie jest tzw watowcem a w dzialalnosci ma wpisane projektowanie
    drog i ulic, programowanie. To czy moze za stworzenie strony
    intrnetowej/sklepu internetowego wystawic faktorę gdzie w cenie brutto nie
    bedzie wliczony wat (bo nie jest watowcem)

    Jezeli nie moze to czy jest jakis sposob na wystawienie rachunku np jako
    usługa.

    z gory dziekuje za odpowiedz

    g...@s...pl

  • 2. Data: 2002-09-26 12:05:03
    Temat: Re: wystawianie faktór
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    Dnia pewnego pięknego (Tue, 24 Sep 2002 19:14:35 +0200), "Grzesiak"
    <g...@s...pl> był(a) napisał(a):

> [...]
    >intrnetowej/sklepu internetowego wystawic faktorę gdzie w cenie brutto nie
    >bedzie wliczony wat (bo nie jest watowcem)

    jeżeli ta działalność nie podlega pod obowiązkowe ovatowanie, to tak

    >Jezeli nie moze to czy jest jakis sposob na wystawienie rachunku np jako
    >usługa.

    Nie rozumiem? No przecież właśnie chcesz wystawić rachunek na
    ,,zaprojektowanie strony WWW oraz sklepu internetopwego''

    --
    Jego Szara Eminencja Czcigodny Tristan ZU(tm) hrabia Alder
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)