  • 1. Data: 2002-02-13 14:31:11
    Temat: wywów dewiz w DG ?
    Od: "Aksel" <a...@p...onet.pl>

    proszę o udzielenie porady

    Prowadzę DG i zamierzam podpisać kontrakt z "małym" partnerem zagranicznym.
    Proszę o udzielenie odpowiedzi czy i w jakiej wysokości mogę wywieź dewizy
    za granicę w celu zapłaty zaliczki bądź zapłaty za towar gotówką, czy
    potrzebne jest zezwolenie NBP ?.

    Nadmieniam, iż posiadam osobowość prawną

    Z góry dziękuję za odpowiedź.

    Adam K.

  • 2. Data: 2002-02-14 11:05:22
    Temat: Re: wywów dewiz w DG ?
    Od: "BaLab" <b...@p...com>

    Użytkownik "Aksel" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    dewizy
    > za granicę w celu zapłaty zaliczki bądź zapłaty za towar gotówką, czy

    AFAIK płatności _wyłącznie_ za pośrednictwem banku.

    BaLab

  • 3. Data: 2002-02-14 15:10:38
    Od: "Karol" <a...@b...com>

    Użytkownik BaLab <b...@p...com> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:a4g5m5$861$...@n...tpi.pl...
    > Użytkownik "Aksel" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > zagranicznym.
    > dewizy
    >
    > AFAIK płatności _wyłącznie_ za pośrednictwem banku.

    AFAIK nie tylko. Szczegoly w ustawie "prawo dewizowe".

    Karol