  • 1. Data: 2005-12-31 08:54:04
    Temat: za duzy przychod w grudniu i nadmiar VAT
    Od: "XYZ" <x...@p...pl>

    Hej

    Czy macie jakiś pomysł, jak ochronić VAT (a także PIT) przed US?
    29 grunia musiałem wystawić większą fakturę na plus i mam do oddania US ok.
    10 000 VAT.
    Czy takie usługi jak reklama prasowa na 2006 rok, druk ulotek reklamowych
    (kalendarze 2006) zapłaconych przeze mnie w grudniu i na które mam faktury
    VAT 'zapłacono', mogą być rozliczone w grudniu i zmniejszą mi VAT?

    Może jakieś inne sugestie? Zakupy w Sylwestra?

    Pozdrawiam
    SIM

  • 2. Data: 2005-12-31 16:55:48
    Temat: Re: za duzy przychod w grudniu i nadmiar VAT
    Od: "MarekZ" <m...@w...irc.pl>

    Użytkownik "XYZ" <x...@p...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > zmniejszą mi VAT?
    >
    > Może jakieś inne sugestie? Zakupy w Sylwestra?

    Ksiegi czy kpir ?

    marekz

  • 3. Data: 2006-01-01 12:09:24
    Od: "XYZ" <x...@p...pl>

    Użytkownik "MarekZ" <m...@w...irc.pl> napisał w wiadomości

    > Ksiegi czy kpir ?

    Zapomniałem podać :-(
    KPiR, VATman.

    SIM

  • 4. Data: 2006-01-01 21:09:07
    Od: "MarekZ" <m...@w...irc.pl>

    > Zapomniałem podać :-(
    > KPiR, VATman.

    Odpisalem na priv.

    marekz

  • 5. Data: 2006-01-01 21:45:09
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <k...@n...serwerze.gazeta.pl>

    Dnia Sun, 1 Jan 2006 22:09:07 +0100, MarekZ napisał(a):

    > Odpisalem na priv.

    my też chcemy poczytać

    --
    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy