  • 11. Data: 2003-02-01 19:28:38
    Temat: Re: zakonczenie spolki cywilnej-jakie kroki?
    Od: "Jacek" <c...@p...pl>

    Budzik <b...@p...onet.pl> wrote:
    > OK, więc - jeżeli jeden ze wspólników zakończy DG to spółka przestaje
    > istnieć. Składasz w US NIP-2, VAT-Z (o ile byliście VATowcami), decyzję
    > wykreśleniu albo oświadczenie ze będziesz dalej działać na własne
    nazwisko
    > na swoim zaświadczeniu o wpisie do EDG, pisemną informację dla swojego
    > podatku dochodowego i już. Powinno wystarczyć.

    Prawie dobrze.jeszcze RG-2 w Urzędzie statystycznym.

    --
    Jacek

    "Jeśli ktoś ci mówi, że będzie lepiej, to wyślij go na drzewo"

    Cytat z Urbana - proszę nie uważać ,że to mój autorytet

  • 12. Data: 2003-02-03 07:09:47
    Od: "Hania" <v...@g...pl>

    >Budzik oraz Jacek wrote:
    ><...>Prawie dobrze.jeszcze RG-2 w Urzędzie statystycznym.

    A wiec podsumowuje:
    -w US NIP-2
    -w US VAT-Z
    -w US decyzję o wykreśleniu
    -na zaświadczeniu o wpisie do EDG, pisemną informację dla mojego podatku
    dochodowego
    -w UStatystycznym RG-2
    i to wszystko bez ciagania mego slubnego?

    Bardzo dziekuje za odpowiedzi i za poswiecany czas

    Pozdrawiam,
    Hania

    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

  • 13. Data: 2003-02-04 13:07:52
    Od: "Boguslaw Szostak" <a...@u...agh.edu.pl>

    "Hania" <v...@g...pl> wrote in message

    > Pojechalam do US, tam panienka w okienku zekla, ze najpierw musze
    > wyrejestrowac dzialalnosc w Urzedzie Miejskim, potem wyrejestrowac regon i
    > zlozyc jakies oswiadczenie podpisane przez obie strony :( ... a to
    dlatego, ze
    > w s.c. nie moze zostac 1 osoba. Ale tego, co mowi panienka pewna nie byla.
    > To jak to jest?
    > Pozdrawiam,
    > Hania

    Now eic jest tak, ze ypytala Pani, jak tozrobic, by maz sie nie dowiedzial.
    Podtrzymuje ze tak, jak napisalem.

    Jest paragraf w KC ze mozna z waznych przyczyn w kazdej chwili....
    Maz moze sie odwolywac do sadu, ale faktycznie jest "po zawodach"..

    No ale maz przeciez moze "antydatowac dokumenty" - jednym slowem
    "przerabane".

    Panienka w US tez ma racje bo mowi o tym jak to powinno wygladac ze strony
    US-a
    i.t.d. Oczywiscie spolka przestaje istniec z mocy prawa.
    Wg stanu na dzien zakonczenia dzialanosci musi byc zrobiony remanent
    likwidacyjny.

    Itd jak pisali koledzy.

    No