  • 1. Data: 2005-05-28 08:45:29
    Temat: zakup książek
    Od: "seba" <s...@g...com>

    Witam

    W PKD działalności mam wpisane

    72.10.Z Doradztwo w zakresie sprzętu komputerowego

    72.21.Z Działalność edycyjna w zakresie oprogramowania

    a chciałbym wliczyć sobie w koszty zakup książek związanych z tematyką
    giełdową np: analiza techniczna.

    1. Czy mogę to w ten sposób tłumaczyć? Zamierzam stworzyć oprogramowanie do
    analizy technicznej i potrzebuje zapoznać sie z tematem.

    2. Czy lepiej bedzie dopisać dodatkowe PKD ? I jesli tak to jakie?

    Pozdr

    Seba

  • 2. Data: 2005-05-28 21:00:32
    Temat: Re: zakup książek
    Od: "SDD" <s...@t...wszechwiedza.pl>

    Użytkownik "seba" <s...@g...com> napisał w wiadomości
> [...]

    do
    > analizy technicznej i potrzebuje zapoznać sie z tematem.

    Mysle, ze nie ma przeciwwskazan. Nawet, gdy nie stworzysz jednak tego
    oprogramowania, to przeciez mozesz powiedziec, ze doszedles do wniosku, ze
    to za trudne.
    W koncu zakupiles jednak ksiazki w celu uzyskania przychodu - a ze nie
    wyszlo, to juz inna sprawa.

    Pozdrawiam
    SDD