  • 1. Data: 2005-05-28 07:26:01
    Temat: jaki podatek od sprzedaży samochodu wykupionego z leasingu?
    Od: "Maciej Matuszczyk" <m...@N...gazeta.pl>

    Witam,
    Za kilka tygodni wykupię z leasingu w EFL samochód. Wiem, że będzie on
    własnością mojej firmy (ind.działaln.gosp.), a nie mojej jako osoby fizycznej.

    Chcę go jak najszybciej sprzedać. Wiem, że przy sprzedaży kupionego auta
    przez osobę fizyczną nie trzba płacić podatku dochodowego, o ile sprzedaż
    nastąpiła po okresie dłuższym nić 6 miesięcy od zakupu.

    Czy to samo dotyczy sprzedaży auta przez IDG?
    Reasumując. Czy warto czekać ze sprzedażą 6 miesięcy?

    Z góry dziękuję.

    Maciek Matuszczyk
    mm-(malpa)-2mat.com.pl
    zamiast -(malpa)- wstaw znaczek malpy