  • 1. Data: 2003-10-09 07:07:26
    Temat: [?] zakup radia do samochodu
    Od: "raV" <rafal_USUN_TO_@_USUN_TO_heya.pl>

    sorry, wiem ze temat byl walkowany
    ale jak sie przeglada archiwum to jest tyle niekonkretnych odpowiedzi
    dlatego pytam :)

    1os DG - KPiR - VAT
    samochod osobowy - nie EST - kilometrowka
    chcialbym kupic radiootwarzacz do samochodu
    czy moge to potraktowac jako koszt i wrzucic netto do "kilometrowki"
    a VAT normalnie odliczyc?

    prosze o konkretną odpowiedz
    pozdrawiam
    raV

  • 2. Data: 2003-10-09 08:28:28
    Temat: Re: [?] zakup radia do samochodu
    Od: "XYZ" <x...@p...pl>

    Użytkownik "raV" <rafal_USUN_TO_@_USUN_TO_heya.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > chcialbym kupic radiootwarzacz do samochodu
    > czy moge to potraktowac jako koszt i wrzucic netto do "kilometrowki"

    Wliczasz jako netto do KPiR i odliczasz VAT, ale jednocześnie zgłszasz na
    poczcie do płacenia abonamentu radiowego.

    Kuba

  • 3. Data: 2003-10-09 09:11:29
    Od: "raV" <rafal_USUN_TO_@_USUN_TO_heya.pl>

    > Wliczasz jako netto do KPiR i odliczasz VAT, ale jednocześnie zgłszasz na
    > poczcie do płacenia abonamentu radiowego.
    >
    > Kuba

    netto bezposrednio w koszta? pomijając limit kilometrowki?
    apropo, powaznie z tym abonamentem radiowym? czy jaja sobie robisz? ;)
    pozdrawiam
    raV

  • 4. Data: 2003-10-09 10:06:31
    Od: "BaLab" <b...@p...com>

    > netto bezposrednio w koszta? pomijając limit kilometrowki?
    > apropo, powaznie z tym abonamentem radiowym? czy jaja sobie robisz? ;)
    > pozdrawiam

    Jeśli już to przez kilometrówkę. BTW, czy da się wykazać, że zakup radia
    służy osiągnięciu przychodu? Bo tylko wówczas wogóle może mówić o
    jakichkolwiek odliczeniach...
    A abonament niestety na poważnie.

    Pzdr,
    BaLab

  • 5. Data: 2003-10-09 10:40:18
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 9 Oct 2003, BaLab wrote:
    [...]
    >+ BTW, czy da się wykazać, że zakup radia
    >+ służy osiągnięciu przychodu? Bo tylko wówczas wogóle może mówić o
    >+ jakichkolwiek odliczeniach...

    http://tinyurl.com/qamc
    :)

    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)

  • 6. Data: 2003-10-09 18:11:38
    Od: "SP9LWH" <s...@a...pl>

    Użytkownik "BaLab" <b...@p...com> napisał w wiadomości

    > czy da się wykazać, że zakup radia
    > służy osiągnięciu przychodu?

    Gdyby tak US na to wpadł, że wydatek na radio był zbędny :-(
    A wiele aut ma fabryczne radia.........
    Oj by się działo, jak z kratkami:-)

  • 7. Data: 2003-10-09 20:47:49
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 9 Oct 2003, SP9LWH wrote:

> [...]
    >+
    >+ Gdyby tak US na to wpadł, że wydatek na radio był zbędny :-(
    >+ A wiele aut ma fabryczne radia.........

    ...no, skoro producent uzyskał homologację na auto z radiem
    to znaczy że bez homologacji samochód jest "nieprzepisowy",
    znaczy radio *musi* być ;)

    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)

  • 8. Data: 2003-10-10 08:13:31
    Od: "SP9LWH" <s...@a...pl>

    wiadomości
    jan.zabrze.pl...
    > ...no, skoro producent uzyskał homologację na auto z radiem
    > to znaczy że bez homologacji samochód jest "nieprzepisowy",
    > znaczy radio *musi* być ;)

    A te modele, które mogły być kupione taniej bez radia ???:-)
    I te wszystkie, gdzie radio było później, albo inne niż fabryczne ???

    Ale wolę, by żaden urzędnik US nie rozwijał tej sprawy.:-(