  • 1. Data: 2008-01-10 19:45:31
    Temat: zamkniecie Dg a VAT
    Od: Rafal <r...@p...net>

    jeszcze pytanko przy zamknieciu DG o vat i dochodowy

    zostalo mi towaru na 2000 zł netto, kasa fiskalna na stanie ( nie
    korzystałem przy zakupie z odliczenia 50%, wpisałem tylko w koszty ) i
    srodek trwaly samoch osobowy ( bez vat) o warotsci 1200zł

    czy jakies extra rozliczenie musze robic dochodowego i vatu ?
    ( renament koncowy i wykazac caly towar i oddac 22% vat od zakupu ? a co z
    dochodwym ?)

    czytam cos o tych kasach ale jesli mialem kase 5 lat, i zamknalem DG 30
    listopada to jz nie moge pojac czy mam zwracac VAt z kasy fisklanej czy
    nie i pytanie w jakiej kwocie ( takiej jak zakup ??? )

    rafal