  • 1. Data: 2003-06-17 20:32:35
    Temat: zaplac podatek to poczujesz ulge.. :)
    Od: "ArS" <a...@p...onet.pl>

    Witam,
    Mam takie pytanie, w zwiazku z tym, ze "ulzenie" sobie podczas budowy domu
    stalo sie niemozliwe od ubieglego roku (chyba tak - o ile pamietam), to czy
    istnieja inne sposoby na zmniejszenie kosztow poniesionych na budowe ?
    Pewnie, wiem, ze moge budowac dom z kuzynem bez zadnej ekipy a materialy
    uzyskac z rozbiorki innych domow :) ale oczywiscie nie o to idzie. :) W tej
    chwili odliczeniu podlegaja chyba tylko odsetki od kredytu hipotecnzego
    zaciagnietego na budowe domu. Ale ile te odsetki, 5 do 10 % wynosza chyba,
    wiec zadna to ulga, gdy ma sie troche srodkow finansowych (tj. mozna obejsc
    sie bez kredytu). Remontowa za to jeszcze istnieje i tak sie zastanawiam,
    moze by tak wsadzic tutaj troche materialow, kupionych niby do starego domu
    (wielorodzinnego;), chociaz w istocie rzeczy zainstalowanych pozniej (sporo
    pozniej, na remontowa w koncu nie kupie podstawowych materialow
    budowlanych.. chociaz w zasadzie dlaczego nie) w nowo budowanej chalupce. No
    sam nie wiem, jak to rozwiazac zeby nie poniesc maxymalnych kosztow, a rzad
    kurcze jakos nie wspiera tego cholernego budownictwa. :(
    pozdrawiam,
    arkadiuZ

  • 2. Data: 2003-06-18 17:10:56
    Temat: Spusc sie na urzednika - poczujesz ulge
    Od: "E-zop" <m...@x...wp.pl>

    Nie bedziesz czul potrzeby walki o swoje, uwierzysz, ze Panstwo jest
    sprawiedliwe , a urzednicy kompetentni.

    E-zop