  • 1. Data: 2003-06-17 16:57:30
    Temat: kasa mieszkaniowa a podatek
    Od: "<--Marcin B.-->" <W...@w...pl>

    Witam wszystkich
    We wrześniu kończy mi się termin oszczędzania w kasie mieszkaniowej. Bank ma
    trzy miesiące na wypłacenie, czyli mogę pieniądze dostać kilka dni przed
    upływem roku kalendarzowego. Nawet jak dostanę trochę wcześniej to czasu na
    wydanie zostanie mało. Czy jest jakiś sposób aby pieniądze można było
    wykorzystać przez dłuższy okres czasu bez konieczności zwrotu części
    podatku?
    W najgorszym wypadku pieniądze z banku odbiorę np. 2 stycznia 2004 r i będę
    miał rok czasu na wykorzystanie ale zależy mi aby odebrać je przed zimą
    (muszę wymienić okna i drzwi).
    Ps.
    Swoją drogą przepis aby pieniądze wykorzystać w tym samym roku podatkowym
    jest nie całkiem sprawiedliwy. Można mieć rok czasu na wykorzystanie albo
    kilka dni. Powinno być "rok czasu od otrzymania".

    --
    Pozdrawiam - Marcin B.

  • 2. Data: 2003-06-19 15:46:21
    Temat: Re: kasa mieszkaniowa a podatek
    Od: "eva" <l...@i...pl>

> [...]
    > jest nie całkiem sprawiedliwy. Można mieć rok czasu na wykorzystanie albo
    > kilka dni. Powinno być "rok czasu od otrzymania".

    to nie jest przepis, to jest jedynie interpretacja i to jedynie niektórych
    urzędów

    pozdrav
    eva

  • 3. Data: 2003-06-19 19:40:08
    Od: "<--Marcin B.-->" <W...@w...pl>

    eva z konta: l...@i...pl napisał(a) w artykule:

    > to nie jest przepis, to jest jedynie interpretacja i to jedynie
    > niektórych urzędów
    >
    > pozdrav
    > eva

    Dzięki za info. Zobaczę jak jest w moim urzędzie.

    --
    Pozdrawiam - Marcin B.