  • 1. Data: 2002-06-19 05:55:42
    Temat: zapytanie do urzędu skarbowego
    Od: "Marek" <m...@p...onet.pl>

    Czy ktos moze mi przeslac lub podac adres gdzie znajde wzor zapytania do urzedu
    skarbowego? Wiem juz, ze trzeba sie powolac na art. 14 § 4 ustawy Ordynacja
    podatkowa, i że trzeba zawrzec stan faktyczny i wlasne stanowisko w sprawie.

    z gory dziekuje
    Marek

  • 2. Data: 2002-06-19 20:36:05
    Temat: Re: zapytanie do urzędu skarbowego
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl>

    On Wed, 19 Jun 2002, Marek wrote:

> [...]
    >+ sie powolac na art. 14 § 4 ustawy Ordynacja podatkowa,
    >+ i że trzeba zawrzec stan faktyczny i wlasne stanowisko w sprawie.

    Jak juz zwalczysz to daj znać - bo pytanie o pytania z rzadka
    wraca ! (namiarów na przykłady niestety nie mam).

    Pozdrowienia, Gotfryd

  • 3. Data: 2002-06-20 06:49:21
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    > Jak juz zwalczysz to daj znać - bo pytanie o pytania z rzadka
    > wraca ! (namiarów na przykłady niestety nie mam).

    http://www.ebiuro.essia.com.pl/artykuly/003podat.htm

    Pzdr
    CEZ

  • 4. Data: 2002-06-20 09:04:06