  • 1. Data: 2004-11-02 19:46:33
    Temat: zasiłek chorobowy przedsiębiorcy
    Od: Maciek Bartnik <m...@b...polbox.com>

    Witam

    Czy otrzymany przez przedsiębiorcę (jednoosobowa DG) zasiłek chorobowy
    się jakoś księguje, czy należy go ująć dopiero w rocznym zeznaniu
    podatkowym? Czy na koniec roku otrzymam jakiś dokument z ZUS, na którym
    będzie wymieniona łączna wysokość wypłaconych zasiłków, czy jedynym moim
    dokumentem są potwierdzenia otrzymane na poczcie? Nigdy nie dostawałem
    zasiłku chorobowego, stąd takie głupie pytania ;-)

    Maciek
    KPiR, VAT, ZUS, memoriał

  • 2. Data: 2004-11-02 20:42:19
    Temat: Re: zasiłek chorobowy przedsiębiorcy
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Użytkownik Maciek Bartnik napisał:
> [...]
    > dokumentem są potwierdzenia otrzymane na poczcie? Nigdy nie dostawałem
    > zasiłku chorobowego, stąd takie głupie pytania ;-)

    Zasiłku nigdzie nie księgujesz. Na koniec roku dostaniesz PIT z ZUSu i
    to jest podstawa do uwzględnienia zasiłku w rozliczeniu rocznym. Na
    zasiłki jest osobna rubryka w picie rocznym (a przynajmniej dotychczas
    była :-) )

    Maddy

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl