  • 1. Data: 2004-11-02 15:20:18
    Temat: informacje o Zabezpieczeniu w P.Pod.
    Od: Marcin Doliwa <m...@w...pl>

    Witam serdecznie,

    Zabieram si? w?a?nie do pisania pracy magisterskiej na temat "Zabezpieczenie w Prawie

    Podatkowym". Niestety mam problem z wyszukiwaniem materia?ów :(
    Czy kto? z grupowiczów móg?by podpowiedzie? mi, gdzie szuka? "?wie?ych" informacji o
    "Zabezpieczeniu na maj?tku", oraz "Zastawie skarbowym"?
    Niestety nie jest to takie proste jak mi sie pocz?tkowo wydawa?o :(
    Mo?e jakie? u?yteczne linki lub serwery. Nie korzysta?em do tej pory z internetu
    przy wyszukiwaniu takich informacji.

    Z góry dziekuj? za po?wi?cony czas.

    Pozdrawiam
    Marcin Doliwa