  • 1. Data: 2003-11-19 12:33:30
    Temat: zaświadczenie z US o dochodach z dz.gosp. ryczałt
    Od: "Maria" <m...@w...pl>

    Witam
    Mam pytanie :
    Chcę wystapić do Urzędu Skarbowego o wystawienie zaświadczenia o moich
    dochodach. Prowadzę działalnośc gospodarczą , od której opłacam podatek
    dochodowy - ryczałt.
    Jak US ustali moje dochody do zaświadczenia ? Czy na podstawie PIT-28 z
    poprzedniego roku czy w inny sposób? Jeśli ktoś orientuje sie w tym temacie
    bardzo proszę o odpowiedź.
    Pozdrawiam
    Maria

  • 2. Data: 2003-11-19 15:42:22
    Od: "sia_ka" <s...@o...pl>

    Użytkownik "Maria" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Jak US ustali moje dochody do zaświadczenia ? Czy na podstawie PIT-28 z
    > poprzedniego roku czy w inny sposób? Jeśli ktoś orientuje sie w tym

    Pewnie to zależy od US ( :) ) Mogą Ci wystawić na podstawie PIT-28 za
    2002 rok lub za część roku 2003 na podstawie ewidencji przychodów z 2003r,
    którą im przedlożysz. Tak przynajmniej się praktykuje w moim urzędzie.

    Pozdrawiam
    sia_ka