  • 1. Data: 2006-03-09 16:19:02
    Temat: zaświadczenie z US o wysokości dochodów
    Od: "Dawid Surowiec" <d...@o...pl>

    Witam!!!

    Mam takie pytanko, ja i moja żona mamy różne adresy zameldowania, dodatkowo
    ja jestem studentem pracującym na umowę zlecenie a ona otrzymuje rentę po
    zmarłym ojcu. Jak mam otrzymać zaświadczenie o wysokości dochodów na jednego
    członka rodziny tak żeby były uwzględnione w nich dochody żony i nasz
    dziecko, skoro nie mamy tego samego adresu zamieszkania? Czy trzeba składać
    do Urzędu Skarbowego jakieś zaświadczenie o tym, że mamy ślub i dziecko?? Z
    góry dziękuję za odpowiedź.