  • 1. Data: 2004-03-21 20:23:43
    Temat: zatrudnienie zarejestrowanego w PUP
    Od: Karol <k...@p...onet.pl>

    Witam.
    Mam pytanie - w zeszłym roku było coś takiego, że jak się zatrudniło
    pracownika zarejestrowanego w PUB to pracodawca miał jakieś ulgi.
    Może ktoś się orientuje jakie to były ulgi i czy nadal to istnieje?

    Pozdrawiam Karol.

  • 2. Data: 2004-03-21 20:54:09
    Temat: Re: zatrudnienie zarejestrowanego w PUP
    Od: Borszczuk <c...@R...7Hi5.wfmh.org.pl.AND.7Hi5>

    Karol wrote:

    > Mam pytanie - w zeszłym roku było coś takiego, że jak się zatrudniło
    > pracownika zarejestrowanego w PUB to pracodawca miał jakieś ulgi.
    > Może ktoś się orientuje jakie to były ulgi i czy nadal to istnieje?

    To byla fikcja. Jak doszlo co do czego to panienka rzekla ze limit
    pieniedzy na doplate urzad ma juz wyczerpany i "moze beda w nastepnej
    turze, prosze zostawic wniosek, plepleple". W skrocie bylo "spadaj
    koles".

    --
    Life is a beach and then you dive...

    Marcin

  • 3. Data: 2004-03-21 22:30:18
    Od: "Krzysztof" <k...@w...opole.pl>

    Użytkownik "Borszczuk" <c...@R...7Hi5.wfmh.org.pl.AND.7Hi5> napisał w
    wiadomości news:c3kv6k$7fl$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > To byla fikcja.

    Witam
    Nie wszedzie i nie do konca fikcja. Urzad zwracal polowe kosztow ( dla
    najnizszej krajowej placy ) przez pol roku a pracodwca zobowiazywal sie
    zatrudnic pracownika na nastepne pol roku. Mniej wiecej - jak trzeba to
    pogrzebie w papierach i podam konkrety.
    Pozdrawiam Krzysztof Magiera

  • 4. Data: 2004-03-21 22:39:18
    Od: newmen<n...@p...onet.pl>

    Prosze troche poczytac na stronach urzedow pracy. Np adres UP w
    Warszawie http://www.apraca.pl
    Link do strony informacyjnej dla pracodawcow:
    http://www.apraca.pl/wawa/ofer_prac.htm

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 5. Data: 2004-03-22 13:00:25
    Od: Borszczuk <c...@R...7Hi5.wfmh.org.pl.AND.7Hi5>

    Krzysztof wrote:

    > Nie wszedzie i nie do konca fikcja.

    Pisze "fikcja" bo nie sposob bylo sie na to zalapac. Przynajmnie tutaj.
    Oraz bez "wspomagania".

  • 6. Data: 2004-03-22 17:07:27
    Od: pm <m...@w...wytnijto.pl>

    Dzięki wszystkim.