  • 1. Data: 2004-03-21 19:25:12
    Temat: Faktury za komórkę
    Od: Paszczak <s...@h...pl>

    Czy w przypadku odliczania faktur za komórkę czy telefon stacjonarny
    (DG, VAT) trzeba jakoś dzielić to na rozmowy prywatne i służbowe?
    Widziałem kiedyś u kogoś takie 'pokreślone' faktury.

    Ja wiem, jak jest teoretycznie - tylko jak z tym jest w praktyce?
    Ktoś to sprawdza? Jak US ma mi udowodnić, że dany numer to moja
    kochanka, a nie sekretarka w firmie, z którą współpracuję?

    Bo odliczam sobie całą fakturę, także za stacjonarny w domu - bo
    dostaję faktury na firmę (wszędzie na niej jest podany adres biurowy).

    P.

  • 2. Data: 2004-03-21 20:40:31
    Temat: Re: Faktury za komórk
    Od: "Janina" <j...@o...pl>

    Użytkownik "Paszczak" <s...@h...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > Bo odliczam sobie całą fakturę, także za stacjonarny w domu - bo
    > dostaję faktury na firmę (wszędzie na niej jest podany adres

    Proponuję wystawienie refaktury na siebie samego jako korzystającego z
    telefonu stacjonarnego dla celów przwatnych np na abonament lub 50%
    kosztów (robią tak moi klienci) uważam, że postępują słusznie.Co do
    telefonów komórkowych trzeba przyjąć chyba podobną zasadę.
    Pozdrawiam
    Janina