  • 1. Data: 2002-02-27 12:40:13
    Temat: zawieszenie (znowu)
    Od: "niuska" <j...@w...pl>

    Czy zawieszajac dzialalnosc trzeba zlozyc VAT-Z wypelniajac poz. 21, kwadrat
    4??
    Tylko co potem w przypadku odwieszenia firmy?
    Justyna

  • 2. Data: 2002-02-28 18:25:26
    Temat: Re: zawieszenie (znowu)
    Od: Budzik <b...@p...onet.pl>

    Tako rzecze j...@w...pl:

    > Czy zawieszajac dzialalnosc trzeba zlozyc VAT-Z wypelniajac poz. 21,
    > kwadrat 4??
    > Tylko co potem w przypadku odwieszenia firmy?

    Zawiesznie - VAT-Z jeżeli z vatem, bez VAT NIP-1.
    Odwieszenie (wznowienie): NIP-1.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    b...@p...onet.pl ; b...@w...pl ; #GG: 565516

    Jacoj: ...istnieją na świecie ludzie, którzy
    potrafią zepsuć stalową kulę...
    Pszemol: No to jest nas dwu...

  • 3. Data: 2002-03-05 07:23:31
    Od: "niuska" <j...@w...pl>

    > Zawiesznie - VAT-Z jeżeli z vatem, bez VAT NIP-1.
    > Odwieszenie (wznowienie): NIP-1.
    Czyli trzeba skladac VAT-Z?? A jak odwiesze dzialalnosc to co? Ponownie
    trzeba siemrejestrowac do VAT-u i ponosic wszystkie oplaty?

    Justyna

  • 4. Data: 2002-03-05 21:48:51
    Od: Budzik <b...@p...onet.pl>

    Osobnik posiadający mail'a j...@w...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Czyli trzeba skladac VAT-Z??

    Przecież napisałem - trzeba jeżeli prowadzisz DG z vatem

    > A jak odwiesze dzialalnosc to co? Ponownie
    > trzeba siemrejestrowac do VAT-u i ponosic wszystkie oplaty?

    Nie, wystarczy że złożysz NIP-1. Zresztą zdaje się że w czasie zawieszenie
    trzeba składać zerowe vat-7??? Mam rację?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    b...@p...onet.pl ; b...@w...pl ; #GG: 565516

    "Wiem, że to, co piszę, jest może średnio mądre,
    ale cóż - jestem w tym najlepszy." Szymon Majewski