  • 1. Data: 2002-02-27 10:47:00
    Temat: Wspólne rozliczanie małżonków
    Od: "Ewa P." <c...@p...onet.pl>

    Witam wszystkich,

    Bardzo proszę o pomoc w wyjaśnieniu moich wątpliwości podatkowych.
    Mąż i ja jesteśmy zameldowani w oddzielnych mieszkaniach. Obecnie jestem
    bezrobotna i w przyszłym roku będę rozliczać się wspólnie z mężem. Ja jestem
    głównym najemcą mieszkania czynszowego w bloku. Czy rachunki wystawione na
    mnie w związku z remontem tego mieszkania mogą być podstawą do odliczeń
    podatkowych przy wspólnym rozliczaniu się z mężem?
    Z góry dziękuję za wszystkie odpowiedzi

    --
    Ewa

  • 2. Data: 2002-03-02 22:25:03
    Temat: Re: Wspólne rozliczanie małżonków
    Od: "Anna Kowal" <a...@w...ipl.net>

    Użytkownik Ewa P. <c...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:a5idgu$1pl$...@n...tpi.pl...
    > Witam wszystkich,
    >
    > Bardzo proszę o pomoc w wyjaśnieniu moich wątpliwości podatkowych.

    Jesli caly rok byliscie malzenstwem to rozliczacie sie wspolnie. Rachunki za
    remont moga byc na kogokolwiek z Was.Tez odliczacie je we wspolnym zeznaniu.