  • 1. Data: 2003-06-23 17:48:50
    Temat: zdrowotne a zawieszenie działalności
    Od: "kamila " <k...@N...gazeta.pl>

    witam,
    mimo iż zawieszenie DG nie istnieje wedlug niektórych osób, postanowiłam się
    zawiesić. Mam tylko wątpliwość: czy jeśli zawieszę się na dłużej niż 30 dni
    to coś złego stanie się z ubezpieczeniem zdrowotnym ?
    Wątpliwość ta wynika z faktu, iż przez 30 dni od opłacenia ostatniej składki
    jest się ubezpieczonym, czy po tym terminie jest jakieś "wpisowe" by
    ponownie być ubezpieczonym czy po prostu płaci się normalnie składkę za
    miesiąc, gdy się odwieszamy?
    Uf, ktoś pomoże
    TIA
    kamila

  • 2. Data: 2003-06-23 20:31:26
    Temat: Re: zdrowotne a zawieszenie działalności
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 23 Jun 2003, kamila wrote:

    >+ witam,
    >+ mimo iż zawieszenie DG nie istnieje wedlug niektórych osób, postanowiłam się
    >+ zawiesić.

    Przyjęto że wiesz co czynisz :)

    >+ Mam tylko wątpliwość: czy jeśli zawieszę się na dłużej niż 30 dni
    >+ to coś złego stanie się z ubezpieczeniem zdrowotnym ?

    Lubisz rosyjską ruletkę ?
    Znaczy: "wiesz że nie przytrafi ci się na pewno żaden wypadek,
    nikt cię nie potrąci, serce i nerki nie zawiodą itd itp".
    Albo masz zapas środków na wysokospecjalistyczne leczenia
    "w razie gdyby"...

> [...]
    >+ jest się ubezpieczonym, czy po tym terminie jest jakieś "wpisowe" by
    >+ ponownie być ubezpieczonym czy po prostu płaci się normalnie składkę za

    AFAIK "po prostu się płaci"
    "Wpisowe" w postaci coś 6 miesięcy "składki za nic" (znaczy:
    płacisz a ubezpieczenia nie ma - karencja) jest przy ubezpieczeniu
    od niepłacenia ZUSu w razie choroby :] (czytaj: przy ubezpieczeniu
    chorobowym) :)

    pozdrowienia, Gotfryd