  • 1. Data: 2003-06-23 12:35:17
    Temat: powracajacy temat - Fundusz Pracy
    Od: "ania" <a...@e...pl_#@!%>

    drodzy grupowicze
    to ze jest on kosztem - to wiadomo
    to ze nie wolno go rozliczac w pit-5 - tez wiadomo
    ale do ktorej KPiR wpisywac i w jakim stosunku - jesli iksinski ma wiecej
    niz jedna spolke - to juz nie wiadomo
    chociaz podobno trzeba proporcjonalnie - tylko do czego?:-)

    ania
    Krakuf
    osiolek F650 CS
    143 kucyki pod czerwona sukienka

  • 2. Data: 2003-06-24 06:31:45
    Temat: Re: powracajacy temat - Fundusz Pracy
    Od: "Wiola Pikorska" <p...@p...com.pl>

    Użytkownik "ania" <a...@e...pl_#@!%> napisał w wiadomości
> [...]
    > niz jedna spolke - to juz nie wiadomo
    > chociaz podobno trzeba proporcjonalnie - tylko do czego?:-)
    Nie znam się na spółkach więc może odpowiem bez sensu to prosze o poprawke i
    nie bicie.Tą składka na FP płaci chyba spólka ( razem pracownicy i
    właściele) któraś ja bym tam wpisała w koszty.
    Pozdrawiam Wiola