  • 1. Data: 2009-01-21 06:40:29
    Temat: zerowy dochod - jaki PIT?
    Od: "Mrqs" <m...@q...pl>

    Witam,

    I pytam jak w temacie - jaki PIT nalezy wypelnic przy zerowym dochodzie? Czy
    kazdego roku nalezy oddawac PITa jesli dochod=0?

    Sorry za glupie (chyba) pytania , ale mam kogos w rodzinie, kto wlasnie
    "odkryl", ze nie sklada PITow, bo nie zarabia.

    Bede wdzieczny za odpowiedz.

    Mrqs

  • 2. Data: 2009-01-21 10:22:08
    Temat: Re: zerowy dochod - jaki PIT?
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Mrqs wrote:
> [...]
    >
    > Sorry za glupie (chyba) pytania , ale mam kogos w rodzinie, kto wlasnie
    > "odkryl", ze nie sklada PITow, bo nie zarabia.

    Jeśli nie zarobił ani grosza to nie musi składać pit, jakkolwiek nie
    jest to zabronione.