  • 1. Data: 2002-08-10 06:08:13
    Temat: zle policzona faktura
    Od: "Joanna Bałuszek" <j...@b...pl>

    Witam

    Co nalezy zrobic z fakturami na ktorych wystepuja jednogroszowe bledy (mam
    dwie takie za paliwo) - jest zle wyliczona wartosc VAT (a raczej zle
    zaokraglona). czy jest jakas "ilosc groszy" do ktorej nie trzeba sie tym
    przejmowac?

    pzdra
    aska

  • 2. Data: 2002-08-10 12:55:18
    Temat: Re: zle policzona faktura
    Od: "Piotr K." <p...@p...pl>

    > zaokraglona). czy jest jakas "ilosc groszy" do ktorej nie trzeba sie tym
    > przejmowac?
    >
    > pzdra
    > aska

    Paliwo jest liczone najczęściej od brutto.
    Myślę, że ta informacja wystarczy.

    Jeżeli Twój program nie radzi sobie z groszami,
    to zwróć się do autora lub go zmień ;-)

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 3. Data: 2002-08-11 21:36:28
    Od: "Wojciech Suszycki (Brick B.)" <s...@i...pl>

    Użytkownik Piotr K. <p...@p...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:3d550cdf$...@n...inet.com.pl...

    > Paliwo jest liczone najczęściej od brutto.
    > Myślę, że ta informacja wystarczy.
    >
    > Jeżeli Twój program nie radzi sobie z groszami,
> [...]
    To nic nie szkodzi, takie różne zaokrąglenia zdarzają się często. US się aż
    tak nie czepia. zwykle są to różnice 2-3 grosze.

    pozdrawiam
    WS