  • 1. Data: 2002-08-10 08:04:50
    Temat: Komis a kasa fiskalna
    Od: "michal" <m...@w...pl>

    Prosze grupowiczow o pomoc.Mam taki maly problem,prowadze sklep gdzie
    sprzedaz jest rejestrowana przez kase fiskalna.Mam zamiar prowadzic komis
    lecz nie wien jak rejestrowac sprzedaz komisowa na kasie,czy wogole
    rejestrowac? Jezeli tak to w jaki sposob ?

  • 2. Data: 2002-08-11 21:34:07
    Temat: Re: Komis a kasa fiskalna
    Od: "Wojciech Suszycki (Brick B.)" <s...@i...pl>

    Użytkownik michal <m...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:aj2h8i$kqv$...@f...cgs.pl...
> [...]
    > lecz nie wien jak rejestrowac sprzedaz komisowa na kasie,czy wogole
    > rejestrowac? Jezeli tak to w jaki sposob ?

    To znaczy będzie to drugi punkt sprzedaży czy w tym samym lokalu? Jeżeli
    drugi punkt to druga kasa.
    Sprzedaż komisową tak samo się rejestruje jak każdą sprzedaż. Po prostu kod
    towaru-nazwa i cena. Wszystko jedno czy jest to rzecz nowa czy uzywana.

    WS

  • 3. Data: 2002-08-12 09:25:00
    Od: "Boguslaw Szostak" <b...@u...agh.edu.pl>

    "Wojciech Suszycki (Brick B.)" <s...@i...pl> wrote in message

> [...]
    kod
    > towaru-nazwa i cena. Wszystko jedno czy jest to rzecz nowa czy uzywana.

    Od strony "klienta" wyglada to tak samo....
    Lecz podatek oblicza sie troche inaczej...

    Bo OBROT przy sprzedazy komisowej to marza (jesli nic sie nie zmienilo)..

    Boguslaw