  • 1. Data: 2002-07-11 06:11:19
    Temat: zle wydrukowana deklaracja ZUS
    Od: "Magdalena Budzynska" <m...@p...pl>

    Moja drukarka, jako ze luksusowa, to ma swoje zachcianki i lubi troche na
    skos drukowac, no tak z 1-2 mm, a chwilowo nie bardzo mam jak jej oddac do
    serwisu.

    Czy w przypadku, gdy deklaracja ZUS jest wydrukowana krzywo, ZUS moze
    stwierdzic, ze nie da sie tego zeskanowac? Jesli tak, co co wtedy? Czy ZUS
    to odsyla, czy stwierdza, ze sie nie da i odklada na polke? Czy sa jakies
    konsekwencje finansowe? Czy poprostu sporzadzam jeszcze raz i wysylam?

    Pozdrawiam
    Magdalena Budzynska

  • 2. Data: 2002-07-11 07:41:25
    Temat: Re: zle wydrukowana deklaracja ZUS
    Od: "szarwal" <s...@p...gazeta.pl>

    Cześc w Osrodku przetwarzania danych w Zusie ( czyli w skanerowni - też) sa
    zatrudnione osoby , które manualnie wprowadzaja deklaracje do programu...
    nie ma się czym przejmować Zus nie powinien Ci odesłac deklaracji ... uwiez
    mi Zus przyjmuje gorsze ( pisane ręcznie i jasnoniebieskim długopisem ).
    Użytkownik Magdalena Budzynska <m...@p...pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:agj7hm$8vs$...@n...tpi.pl...

  • 3. Data: 2002-07-11 09:49:41
    Od: "Pafelek" <e...@p...wp.pl>

    Użytkownik "szarwal" <s...@p...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    uwiez
    > mi Zus przyjmuje gorsze ( pisane ręcznie i jasnoniebieskim długopisem ).

    zalezy.....
    mi juz drugi raz odeslali i musze poprawic

    --
    Pawel

  • 4. Data: 2002-07-11 16:46:13
    Od: "Tomek" <o...@y...com>

    Użytkownik "Magdalena Budzynska" <m...@p...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > to odsyla, czy stwierdza, ze sie nie da i odklada na polke? Czy sa jakies
    > konsekwencje finansowe? Czy poprostu sporzadzam jeszcze raz i wysylam?

    Skoro masz dostęp do internetu, to pomyśl o "teletransmisji" danych do
    ZUS-u - program jest bezpłatny, łatwy w obsłudze, tylko na samym początku
    jest trochę biurokracji przy zgłoszeniu tej formy przekazywania danych. A
    jak już to przebrniesz, to masz święty spokój ze "swoim własnym" oddziałem
    ZUS-u i z "luksusowymi" drukarkami :-)

    Tomek

  • 5. Data: 2002-07-11 18:24:47
    Od: "ppinq" <p...@h...pl>

    >Skoro masz dostęp do internetu, to pomyśl o "teletransmisji" danych do
    >ZUS-u - program jest bezpłatny, łatwy w obsłudze, tylko na samym początku
    >jest trochę biurokracji przy zgłoszeniu tej formy przekazywania danych.
    (..)

    A na czym ta dodatkowa biurokracja polega - występują jakieś szczególne
    utrudnienia ?

    PinQ
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

  • 6. Data: 2002-07-11 19:21:06
    Od: "Tomek" <o...@y...com>

    Użytkownik "ppinq" <p...@h...pl> napisał w wiadomości

    > (..)
    >
    > A na czym ta dodatkowa biurokracja polega - występują jakieś szczególne
    > utrudnienia ?
    >
    > PinQ

    Raz trzeba zgłosić się do ZUS-u ze swoimi "papierami firmowymi" i
    wygenerować z programu "Płatnik" kilka zgłoszeń elektronicznych.
    Tomek