  • 1. Data: 2008-12-23 19:19:31
    Temat: zmiana daty na fakturze
    Od: "bbl" <b...@y...com>

    Witam,

    Pomylka w dacie nastapila na fakturze. Czy w tym przypadku wystarczy sama
    nota korygujaca?

  • 2. Data: 2008-12-23 19:20:50
    Temat: Re: zmiana daty na fakturze
    Od: Tomek <t...@o...pl>

    Dnia 23-12-2008 o 20:19:31 bbl <b...@y...com> napisał(a):

    > Witam,
    >
    > Pomylka w dacie nastapila na fakturze. Czy w tym przypadku wystarczy sama
    > nota korygujaca?

    A wie skąd nabywca data jaka właściwa jest i nim kto jest ;-)

    Pozdrawiam,
    Tomek

  • 3. Data: 2008-12-23 19:40:00
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z wtorek 23 grudzień 2008 20:20
    (autor Tomek
    publikowane na pl.soc.prawo.podatki,
    wasz znak: <op.ummqo0g2l60ql1@unk>):

    > A wie skąd nabywca data jaka właściwa jest i nim kto jest ;-)

    A tak bardziej po polsku?

    No nabywca wie, bo wie, kiedy kupił. Sami kazaliście mi składać noty, jak
    kasperczak mi wystawił fakturę z datą późniejszą niż ja sam towar
    sprzedałem.

    --
    Tristan

    Kupię konto na YouTube.

  • 4. Data: 2008-12-23 21:37:43
    Od: Tomek <t...@o...pl>

    Dnia 23-12-2008 o 20:40:00 Tristan <n...@s...pl> napisał(a):

> [...]
    >
    > No nabywca wie, bo wie, kiedy kupił. Sami kazaliście mi składać noty, jak
    > kasperczak mi wystawił fakturę z datą późniejszą niż ja sam towar

    Możliwe. Ale jeśli przypadkiem chodzi o datę wystawienia to wątkotwórca
    jest wtedy przypuszczalnie wystawcą faktury - a wtedy nie może wystawić
    noty tylko fakturę korygującą.

    Pozdrawiam,
    Tomek

  • 5. Data: 2008-12-24 08:42:26
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 23 Dec 2008, Tristan wrote:

    > (autor Tomek
    >
    > A tak bardziej po polsku?
    >
    > No nabywca wie, bo wie, kiedy kupił.

    Na początku nie napisałeś o KTÓRĄ datę chodzi!

    pzdr, Gotfryd

  • 6. Data: 2008-12-24 08:49:39
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z środa 24 grudzień 2008 09:42
    (autor Gotfryd Smolik news
    publikowane na pl.soc.prawo.podatki,
    wasz znak: <Pine.WNT.4.64.0812240940320.4088@quad>):

    Bo to nie ja byłem :D

    --
    Tristan

    Kupię konto na YouTube.

  • 7. Data: 2008-12-27 10:43:17
    Od: "bbl" <b...@y...com>

    Użytkownik "bbl" <b...@y...com> napisał w wiadomości
    > Witam,
    >
    > Pomylka w dacie nastapila na fakturze. Czy w tym przypadku wystarczy sama
    > nota korygujaca?

    Pytam jako wystawca i odbiorca. Chce znać wszystkie możliwe rozwiązania tego
    tematu.
    Fakture korygującą wystawia się gdy na fakturzę do korygowania wystąpił błąd
    podany w cenie i ilościach
    note zaś w przypadkach zmiany tekstów/opisów/nazw sprzedawcy. Jak więc jest
    z datą? to ma być korekta czy nota korygująca?

  • 8. Data: 2008-12-27 12:12:58
    Od: <s...@a...pl>

    > Fakture korygującą wystawia się gdy na fakturzę do korygowania wystąpił błąd
    > podany w cenie i ilościach

    I we wszystkich innych przypadkach, kiedy jest na fakturze jest błąd.
    Faktura-korekta to jedyna możliwość skorygowania błędu przez wystawcę.

    > note zaś w przypadkach zmiany tekstów/opisów/nazw sprzedawcy. Jak więc jest z
    > datą? to ma być korekta czy nota korygująca?

    Jasne. Tylko pamietaj, że notę wystawia nabywca (tylko on).