  • 1. Data: 2008-12-22 18:36:52
    Temat: Oprogramowanie do sprzedaży/dystrybucji
    Od: reverso <r...@o...pl>

    Witam,

    Jakie Waszym zdaniem jest obecnie najbardziej popularne i posiadające
    korzystną relację cena/jakość oprogramowanie do obsługi sprzedaży i
    gospodarki magazynowej dostępne na polskim rynku?

    Odbiorca docelowy: małe firmy handlowe sprzedające odbiorcy
    indywidualnemu w sklepach ale również za pośrednictwem internetu (allegro).

    Mile widziane komentarze praktyków :-)

    Pozdrawiam,
    /reverso

  • 2. Data: 2008-12-22 19:08:33
    Temat: Re: Oprogramowanie do sprzedaży/dystrybucji
    Od: Waldemar Fraś <w...@n...ekrakow.net>

    reverso pisze:
> [...]
    >
    > Odbiorca docelowy: małe firmy handlowe sprzedające odbiorcy
    > indywidualnemu w sklepach ale również za pośrednictwem internetu (allegro).

    Ja używam Wa-Pro Wf-Mag i jest bardzo ok. Nie podoba mi się to, że
    bazuje na MSSQL i na Linuksie nie pójdzie ale cóż, funkcjonalność dobra.

    --
    pozdrawiam
    Waldemar Fras'

  • 3. Data: 2008-12-23 12:10:46
    Od: " autor" <n...@g...pl>

    reverso <r...@o...pl> napisał(a):

> [...]
    >
    > Odbiorca docelowy: małe firmy handlowe sprzedające odbiorcy
    > indywidualnemu w sklepach ale również za pośrednictwem internetu (allegro).

    10 stycznia bedziesz mogl zakupic http://detalowiec.pl/detalowiec/ (strona
    tymczasowa robiona na kolanie), soft wczesniej byl robiony pod konkretna
    firme, na umowe o dzielo, teraz go wlasnie 'z uniwersalniam'.

    Jak bedziesz chcial wiecej info zapraszam na priv (mail ze strony)

  • 4. Data: 2008-12-23 12:12:39
    Od: " autor" <n...@g...pl>

    autor <n...@g...pl> napisał(a):

> [...]
    > firme, na umowe o dzielo, teraz go wlasnie 'z uniwersalniam'.
    >
    > Jak bedziesz chcial wiecej info zapraszam na priv (mail ze strony)

    dodam ze jezeli zadeklarujesz chec kupna przed 10 stycznia i kupisz go
    pomiedzy 10 stycznia a 15 stycznia otrzymasz 20 % znizki.

    pozdrawiam

  • 5. Data: 2008-12-24 23:18:58
    Od: Waldemar Fraś <w...@n...ekrakow.net>

    autor pisze:

> [...]
    > firme, na umowe o dzielo, teraz go wlasnie 'z uniwersalniam'.
    >
    > Jak bedziesz chcial wiecej info zapraszam na priv (mail ze strony)

    średnie warunki finansowe ;)

    --
    pozdrawiam
    Waldemar Fras'

  • 6. Data: 2008-12-25 08:51:39
    Od: " autor" <n...@g...pl>

    > średnie warunki finansowe ;)

    drogo? :-) uwgzlednij w tym okolo tysiaca dostepu do winapi na rok do allegro
    (moje koszty), mamy 3 tys, 19% calosci i tak idzie w koszty (wiec drugi
    -prawie- tysiac odejmij), do tego masz sklep internetowy gratis (pierwsza
    strona sklepu i platnosci bedzie pod klienta mofyfikowana), wdrozenie programu
    oraz support(opieka serwisowa) gratis na rok gratis. Jednym kliknieciem
    wystawiasz setki aukcji, jednym kliknieciem pobierasz setki zamowien,
    specjalne algorytmy wyodrebniaja mozliwe do realizacji zamowienia, mozna
    przenosic pozycje pomiedzy zamowieniami klienta, dokonywac pzeksiegowan wplat
    itp, jednym slowem, masa czasu (w tym osob zatrudnionych) zaoszczedzona.
    Do tego jednym klieknieciem generujesz reklamy dla google adsense dla tysiecy
    towarow.

    Mysle wiec ze biorac pod uwage calosc faktow nie jest drogi. Wydatek jest ale
    zwraca sie predko. Nie moge tego sprzedawac za mniej bo to byloby czyste
    frajerstwo. Firma wyda powiedzmy 1 tysiac, ja przy zalozeniu malej ilosci
    sprzedanych egzemplarzy do tego doloze, a 'jej' zwiekszy sie kilkakrotnie
    sprzedaz w tym zysk.

    Strona jest teraz prymitywna, przygotowuje normalna, z wideotutorialami
    co pozwoli na zaprezentowanie softu w calosci.

    pozdrawiam

  • 7. Data: 2008-12-25 09:00:44
    Od: " autor" <n...@g...pl>

    do api allegro a nie winapi sorki za blad

  • 8. Data: 2008-12-26 08:22:55
    Od: " autor" <n...@g...pl>

    jeszcze sobie pozwole na malutka reklame (dopiske).
    Dodac warto ze cena obejmuje wszystkie stanowiska w ramach jednego oddzialu
    firmy (lub calej firmy jak oddzialow nie posiada). WIadomo z pracuje powiedzmy
    z 10 osob na sofcie kazda majac inne zadanie (magazyn, zamowienia, allegro
    itp) normalnie musialbys na kazde stanowisko zakupic licencje, tu nie masz tak
    chorych ograniczen.