  • 1. Data: 2006-10-31 12:34:07
    Temat: zmiana leasingodawcy - konsekwencje podatkowe
    Od: m...@g...com

    Witam,

    Moze ktos sie spotkal z podobnym przypadkiem:

    Leasing operacyjny - 2 pojazdy. Po roku okazalo sie, ze drastycznie
    zmienily sie warunki ubezpieczenia (5-krotny wzrost). Chcialbym, zeby
    leasingodawca sprzedal leasing innej firmie, ktora ma wynegocjowane
    lepsze warunki ubezpieczenia.

    Czy taka operacja moze rodzic negatywne konsekwencje podatkowe?

    Podstawowy okres umowy leasingu to w przypadku pojazdow minimum 24
    miesiace. Natomiast ja zamierzam zakonczyc umowe po 13 miesiacach i
    leasingowac ten sam pojazd w innej firmie (24 miesiace).

    Czy US moze przyczepic sie do zaliczonyc w koszty rat leasingowych z
    I-szej umowy?

    Zapytam swoj US, ale czy mi wiazaco odpowiedza...???

    Pozdrawiam,
    mroova