  • 1. Data: 2003-10-10 07:27:31
    Temat: Zapytanie
    Od: "Kubusia" <s...@l...com.pl>

    Witam grupowiczów,

    Czy mogę zaliczyć do KUP pokwitowanie wystawione przez Sąd Rejonowy za zakup
    znaczków opłat sądowych?

    Pozdrawiam
    Ania

  • 2. Data: 2003-10-10 08:57:41
    Temat: Re: Zapytanie
    Od: "Przemo" <p...@k...pl>

    jak najbardziej

    Przemo

  • 3. Data: 2003-10-10 09:32:54
    Od: "Kubusia" <s...@l...com.pl>

    Użytkownik "Przemo" <p...@k...pl> napisał w wiadomości
    > jak najbardziej

    Bardzo dziękuję:)

    Pozdrawiam
    Ania

  • 4. Data: 2003-10-10 10:35:06
    Od: "TH" <i...@t...com.pl>

    Oczywiście że tak.
    HT

  • 5. Data: 2003-10-12 11:20:34
    Temat: Re: Zapytanie (i ja tez)
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 10 Oct 2003, Kubusia wrote:

    >+ Witam grupowiczów,
    >+
    >+ Czy mogę zaliczyć do KUP pokwitowanie wystawione przez Sąd Rejonowy za zakup
    >+ znaczków opłat sądowych?

    ...liczyłem że też się dowiem ;)

    Ja mam z kolei "pokwitowanie" na zakup znaczków pocztowych (całe
    1,80 zł :)) i kombinuję czy wpisanie tego do KPiR było prawidłowe.

    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)

  • 6. Data: 2003-10-13 10:17:23
    Od: "Wiola" <p...@s...com.pl>

    wiadomości
    jan.zabrze.pl...

    > ...liczyłem że też się dowiem ;)
    >
    > Ja mam z kolei "pokwitowanie" na zakup znaczków pocztowych (całe
    > 1,80 zł :)) i kombinuję czy wpisanie tego do KPiR było prawidłowe.
    ---------------------------------------
    A pokwitowanie jest wystawione na firme wiec nie bardzo rozumiem w czym
    problem.
    Wiola

  • 7. Data: 2003-10-13 11:26:38
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 14 Oct 2003, Radek Plachta wrote:

    >+ > Ja mam z kolei "pokwitowanie" na zakup znaczków pocztowych (całe
    >+
    >+ Zgdonie z rozporządzeniem MF w sprawie prowadzenia KPIR, Par.13.4 za
    >+ dowody księgowe uważa się również dowody opłat pocztowych

    To się zgadza - kombinowałem czy nie istnieje inna pułapka:
    z treści "pokwitowania" nie wydedukowałem że to 'unikalny'
    dokument; nadto to jest "dowód zakupu znaczka" (a nie
    zużycia go do DG :)) - ale jak widziałem w googlu różności
    ludzie tak wpisują (np. bilety, nie dokumentując następnie
    że "zużyli je do DG" - abstrahuję że do biletu IMHO należy)
    to chyba błąd to nie będzie.
    Inne dowody wpłat (za list polecony itp.) wpisuję bez
    wątpliwości.
    Thx. za upewnienie :)

    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)

  • 8. Data: 2003-10-14 07:59:19
    Od: Radek Plachta <r...@U...plusnet.pl>

> [...]

    Zgdonie z rozporządzeniem MF w sprawie prowadzenia KPIR, Par.13.4 za
    dowody księgowe uważa się również dowody opłat pocztowych

    Radar

    --
    "Pamiętaj!
    Postaci z serialu nie są prawdziwe.