  • 1. Data: 2004-11-21 23:20:00
    Temat: zniżka na internet
    Od: "lonia80" <l...@p...net.pl>

    Ponieważ będzie wprowadzona ulga w podatku na internet mam pytanie jak
    będzie trzeba dokumentować poniesienie wydatku na tą usługę? Mój operator
    nie wystawia osobnych faktur tylko książeczkę z blankietami na comiesięczne
    wpłaty. Czy podstemplowany np. w banku blankiet wpłaty będzie wystarczającym
    dokumentem dla US?
    lonia

  • 2. Data: 2004-11-21 23:33:45
    Temat: Re: zniżka na internet
    Od: Maciej Bebenek <m...@u...org>

    Użytkownik lonia80 napisał:

> [...]
    > wpłaty. Czy podstemplowany np. w banku blankiet wpłaty będzie wystarczającym

    Musi byc faktura VAT

    Wysokość wydatków na cele określone w ust. 1 ustala się na podstawie
    dokumentów stwierdzających ich poniesienie. Jednakże w przypadku
    odliczeń, o których mowa w ust. 1:

    1) w pkt 6a, odliczenie stosuje się, jeżeli wysokość wydatków została
    udokumentowana fakturą w rozumieniu przepisów o podatku od towarów i usług

    M.