  • 1. Data: 2005-11-07 13:04:54
    Temat: zus - opoznione zgloszenie zlecenia
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    Witam,
    Co sie dzieje w przypadku nieterminowego zgloszenia wykonujacego
    zlecenie (umowa zlecenie) ? powinienem byl zglosic do 7 dni od rozpoczecia,
    zapomnialem, teraz wlasnie zbliza sie 15ty i juz mam zaplacic skladki,
    a tu widze, ze nie zglosilem. Tylko zglaszac, czy jakies zale/itp?
    pozdrowienia
    Andrzej

  • 2. Data: 2005-11-07 13:28:05
    Temat: Re: zus - opoznione zgloszenie zlecenia
    Od: "moczar73" <m...@t...tbs-net.poznan.pl>

    Użytkownik "Wemif" <w...@a...pl> napisał
> [...]
    > zapomnialem, teraz wlasnie zbliza sie 15ty i juz mam
    > zaplacic skladki,
    > a tu widze, ze nie zglosilem. Tylko zglaszac, czy jakies

    Ja zawsze tylko zgłaszam i to nawet poźniej od Ciebie. Nic
    się nie dzieje. I tak mają ciągle taki bałagan, że głowa
    boli.

    --

    moni K.
    "Bagna wyschły, a bekasów w ogóle nie było"