  • 1. Data: 2005-09-15 18:11:03
    Temat: zwolnienie podmiotowe vat a sprzedaz wysyłkowa
    Od: "Ania" <a...@N...alpha.net.pl>

    Witam,chciałam się upewnic czy domy sprzedazy wysyłkowej świadczące
    usługi na terytorium RP mogą skorzystać ze zwolnienia podmiotowego?
    Dziękuję za odpowiedz,pozdrawiam ania

  • 2. Data: 2005-09-15 18:24:05
    Od: "niedzwiedz" <u...@e...totezusun.pl>

    > Witam,chciałam się upewnic czy domy sprzedazy wysyłkowej świadczące
    > usługi na terytorium RP mogą skorzystać ze zwolnienia podmiotowego?

    Ale zwolnienia od czego? Od VATu? Od kasy fiskalnej? ...?

  • 3. Data: 2005-09-15 18:56:53
    Od: "Ania" <a...@N...alpha.net.pl>

    Użytkownik "niedzwiedz" <u...@e...totezusun.pl> napisał w wiadomości

    > Ale zwolnienia od czego? Od VATu? Od kasy fiskalnej? ...?

    Miałam na myśli Vat,pozdrawiam ania

  • 4. Data: 2005-09-15 19:08:44
    Od: "niedzwiedz" <u...@e...totezusun.pl>

    Bycie "domem sprzedaży wysyłkowej" nie ma wpływu na zwolnienie z VAT.
    Znaczenie ma to, co sprzedajesz.

  • 5. Data: 2005-09-15 19:16:58
    Od: "Ania" <a...@N...alpha.net.pl>

    > Bycie "domem sprzedaży wysyłkowej" nie ma wpływu na zwolnienie z VAT.
    > Znaczenie ma to, co sprzedajesz.

    Rozumiem,że jeśli to będą wyroby ze złota to zwolnienie mnie nie
    obowiązuje,a jak się to ma do odzieży,nowej i używanej zakupionej na terenie
    RP?
    pozdrawiam
    ania

  • 6. Data: 2005-09-15 19:23:35
    Od: "niedzwiedz" <u...@e...totezusun.pl>

    > Rozumiem,że jeśli to będą wyroby ze złota to zwolnienie mnie nie
    > obowiązuje,

    Dokładnie

    > a jak się to ma do odzieży,nowej i używanej zakupionej na terenie
    > RP?

    AFAIK przy odzieży nie ma żadnych przeciwskazań do skorzystania ze
    zwolnienia.

  • 7. Data: 2005-09-15 19:52:34
    Od: "Ania" <a...@N...alpha.net.pl>

    > Dokładnie

    > AFAIK przy odzieży nie ma żadnych przeciwskazań do skorzystania ze
    > zwolnienia.

    Bardzo dziękuję za rozwianie wątpliwości,pozdrawiam ania