  • 1. Data: 2005-09-15 16:39:52
    Temat: ____ Koszty wyborów _____ marnotrawstwo społecznych środków
    Od: "Janosik Nieśmiertelny" <t...@N...gazeta.pl>

    Głosując na kogokolwiek wybierasz:
    - pasożyta, który będzie żerował na Tobie i Twoich Znajomych,
    - biurokrację ORAZ komputerokrację,
    - przymus płacenia daniny na firmy komputerowe powiązane z politykami
    (np. Pr..kom),
    - wybierasz sformalizowany świat druków, formularzy i innych takich - więzisz
    się sam(a) w systemie mnóstwa makulatury oraz DODATKOWO mnóstwa plików
    komputerowych,
    - ...

    KOSZTY WYBORÓW:
    1.
    http://www.netgate.com.pl/kdk/referendum/dodatki/14.
    html
    2.
    http://www.ue.krakow.pl/main.php?TYPE=ART&ART_ID=408
    8
    3.
    http://groups.google.pl/group/pl.soc.polityka?hl=pl "koszty wyborów"
    4.
    http://www.computerworld.pl/artykuly/38269.html
    5.
    http://groups.google.pl/groups?hl=pl&lr=lang_pl&num=
    20&q=%22koszt+wybor%C3%
    B3w%22

    ZAKŁAMANIE KANDYDATÓW POLEGA NA TYM, ŻE ZAMIAST BEZPOŚREDNIO POMÓC, OBIECUJĄ
    ŻE POMOGĄ WTEDY JAK ICH SIĘ WYBIERZE (co później okazuje się bardzo często
    obiecankami-cacankami).

    Dlatego nie będę głosował WOGÓLE i postaram się ujawniać machlojki wyborcze
    np takie jak sztuczne powiększanie ilości wyborców przez programy komputerowe
    i ludzi z komisji wyborczych itp.

    SAME WYBORY TO MACHLOJKI CENTRALIZUJĄCE POLSKĄ KRAINĘ DO MENNICZEJ W-WY.
    (porównując do psa - rzuć patyk to Ci przyniesie i stanie się wiernym
    (uzależnianie od pieniądzy np. mieszkańców wsi, którzy wolą wymianę towarowo-
    usługową

    PRECZ Z TOTALITARNĄ STOL(N)ICĄ

  • 2. Data: 2005-09-15 16:57:03
    Od: Jan Idealny <jan_na_ideadevel_kropka_com>

    Janosik Nieśmiertelny napisał(a):
    > Głosując na kogokolwiek wybierasz:
    Nie glosujac na nikogo:
    - wpychasz kraj w ramiona nacjonalistow i wrogow demokracji,
    - szydzisz z ciezko wywalczonego i okupiona bohaterska krwia wielu
    Twoich Rodakow Prawa do Samostanowienia,
    - marnujesz pieniadze przeznaczone na organizacje TWOJEJ mozliwosci
    wziecia udzialu w wyborach.

    Slowem: nie nadajesz sie (nie dojrzales) do zycia w panstwie
    demokratycznym. Proponuje poprosic o azyl w Korei Pln. lub na Kubie. Twe
    bolaczki znikna jak reka odjal.

    *BTW: Toz to naprawde NTG!*
    goto: pl.pregierz

    Pozdrawiam
    ji

  • 3. Data: 2005-09-15 17:34:54
    Od: mariposa doux <m...@g...pl>

    Jan Idealny wrote:

    > Nie glosujac na nikogo:
    > - wpychasz kraj w ramiona nacjonalistow i wrogow demokracji,

    (ciach)

    Ale jest takze druga strona medalu - co jesli zaden z kandydatów na
    prezydenta, albo zadna z partii i ich kandydatów do parlamentu mi sie
    nie podoba i chcialbym to zamanifestowac?

    Niestety przy glosowaniu nie dają kratki - [x] żaden z powyższych

    Glosowalem juz tyle razy zawsze wybierając "mniejsze zło" i nie wiem,
    czy to ma sens ciągnąć tak dalej. Po prostu nie czuję różnicy. Bez
    względu kto jest przy żłobie opiniuje, że "zastana sytuacja to po tych
    poprzednich" i że "jedyne co możemy zrobić to modlić się" a potam
    przychodzą następni i następni i nic się nei zmiania...

    Moim marzeniem jest tak niska frekwencja wyborcza, żeby się okazałą, że
    najniższa na świecie kiedykolwiek i że konieczne są zmiany - zmiany
    kandydatów, na osoby wiarygodne. mniej obiecanek, ale za to obiecanki
    mają być spełnione. Rozliczanie polityków. Nie w trybie co kilkuletnich
    wyborów i głosowania na mniejsze zło ale takie, żeby ich rozliczać z
    obietnic. A za ich niedotrzymanie - najsurowsza możliwa kara za
    towrzenie "zagrożenia narodowego".

    Pozdr

    A Lot Like Love - komedia romantyczna :) ....... http://tiny.pl/qj5b
    Fantastyka - przegląd prasy wakacyjnej ......... http://tiny.pl/qj53
    ________________
    A gdzie ty będziesz podczas wyborów http://miniurl.pl/antywybory2005

  • 4. Data: 2005-09-18 07:28:51
    Od: Adam Ludzki <computer@spamowi_nie.net>

    mariposa doux napisał(a):
    > Moim marzeniem jest tak niska frekwencja wyborcza, żeby się okazałą, że
    > najniższa na świecie kiedykolwiek ...
    > Pozdr

    Pozostaje nam samosąd w najbliższym otoczeniu.
    Aż miło się robi jak taki kandydat udaje, że nie wie o kogo chodzi a
    ludzie mówią o nim "skur..syn".

    Mówmy prawdę w oczy kandydatom a plakaty wyborcze i inne informacje
    usuwajmy lub piszmy/malujmy na nich to co chcemy przekazać innym, np.
    "OTO TWÓJ PASOŻYT UTRZYMUJĄCY SIĘ KOSZTEM TWOICH PIENIĘDZY, ZDROWIA I ŻYCIA"

    PRAWDZIWE WYBORY TO WYBORY STARSZYZNY - LUDZI, W SĘDZIWYM WIEKU, KTÓRZY
    PRZEŻYLI JUŻ WIELE I ZNAJĄ SIĘ NA ŻYCIU (ANALOGICZNIE JAK U INDIAN).
    NIE DALEKOSIĘŻNIE PO MIASTOWEMU Z W-WY.

    NAJLEPSZE ROZWIĄZANIE TO STARSZYZNA RZĄDZĄCA LOKALNIE.

  • 5. Data: 2005-09-18 14:05:50
    Od: p083 <p...@o...pl>

    mariposa doux napisał(a):

> [...]
    > nie podoba i chcialbym to zamanifestowac?
    >
    > Niestety przy glosowaniu nie dają kratki - [x] żaden z powyższych

    Dlatego ja na karcie wyborczej proponuję namalować flamastrem NIE
    ODPOWIADA MI ŻADEN Z WYMIENIONYCH lub namalować męskie przyrodzenie..

    pozdrawiam,