  • 1. Data: 2005-09-17 08:58:27
    Temat: zwrot nadpłaty PIT 37
    Od: "Kszych" <k...@w...pl>

    Witam, *przykład*: składam deklaracje roczną do US 1 stycznia w przeciagu
    jakiego okresu czasu urząd jest zobowiązany zwrócić mi kwote nadpłaty. Czy
    termin jest ustalony w przedziale do dnia xx czy moze ilość dni (miesięcy)
    od dnia wpłyniecia dokumentu do US. Pozdrawiam.
    Kszych
    --
    Lepiej być znanym pijakiem niż
    anonimowym alkoholikiem ...

  • 2. Data: 2005-09-17 10:19:17
    Temat: Re: zwrot nadpłaty PIT 37
    Od: "Maria" <m...@n...pl>

    Użytkownik "Kszych" <k...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > termin jest ustalony w przedziale do dnia xx czy moze ilość dni (miesięcy)
    > od dnia wpłyniecia dokumentu do US. Pozdrawiam.

    W ciągu 3 miesięcy od złożenia.

  • 3. Data: 2005-09-17 14:17:22
    Od: "Kszych" <k...@w...pl>

    Użytkownik "Maria" <m...@n...pl> napisał w wiadomości

    > W ciągu 3 miesięcy od złożenia.

    Thx, mozesz się odnieść do źródła ? (link) , pozdrawiam ...
    Kszych
    --
    Tanie wino jest dobre bo jest
    tanie i dobre