  • 1. Data: 2004-08-03 07:32:48
    Temat: zwrot podatku po terminie
    Od: "wojtaszek" <w...@t...pl>

    Witam,

    Dostałem zwrot pocztą dokładnie wczoraj, a PITa złożyłem 15 kwietnia. Na
    kwitku jest jednak data, że US wysłał te pieniądze 21.06.2004. Natomiast
    poczta zrobiła sobie adnotację "17.07 zwrot nie podjęto w terminie". Nie
    było żadnego awizo o tym, że przyszły do mnie jakieś pieniądze.
    Czy mam uznać, że US wywiązał się w terminie?
    Dzięki za podpowiedzi.

    Pzdr
    Wojtek

  • 2. Data: 2004-08-03 10:52:08
    Temat: Re: zwrot podatku po terminie
    Od: "MarekZ" <m...@w...irc.pl>

    Użytkownik "wojtaszek" <w...@t...pl> napisał w wiadomości

    > Czy mam uznać, że US wywiązał się w terminie?
    > Dzięki za podpowiedzi.

    Niestety, tak pozostaje uznac.

    marekz

  • 3. Data: 2004-08-03 19:38:05
    Od: "Pito" <p...@a...pl>

    Użytkownik "MarekZ" <m...@w...irc.pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "wojtaszek" <w...@t...pl> napisał w wiadomości

    > Niestety, tak pozostaje uznac.
    >
    > marekz
    Potwierdzam, probuj na poczcie.

  • 4. Data: 2004-08-13 08:57:24
    Od: Boguslaw Szostak <a...@a...edu.pl>

    wojtaszek pisze:

> [...]
    > było żadnego awizo o tym, że przyszły do mnie jakieś pieniądze.
    > Czy mam uznać, że US wywiązał się w terminie?

    Najpierw policz sobie nalezne odsetki.. i zabacz czy warto sie spierac..
    Potem pomysl, czy nielepiejbylo wskazac nrrachunku bankowego na ktory nalezy
    przelac, a dopiero potempomstuj na urzad skarbowy,
    ze poczta nie dostarzcyla Ci pieniedzy w dwa tygodnie..
    Mnie US przelal donbanku w 7 dni od podania numeru konta.

    Boguslaw