  • 1. Data: 2003-04-22 12:18:53
    Temat: zywienie, karnety sportowe jako koszty?
    Od: "Martin Tupper" <m...@p...onet.pl>

    Witam

    Czy prowadząc działalność gospodarczą (osoba fizyczna), mogę w jakiś sposób
    wliczać w koszty takie wydatki jak obiady (lub bony na żywienie) lub karnety
    w ośrodkach sportowych dla siebie?

    Pozdrawiam
    Martin Tupper

  • 2. Data: 2003-04-22 23:19:17
    Temat: Re: zywienie, karnety sportowe jako koszty?
    Od: "Ryszard G" <r...@w...pl>

    Użytkownik "Martin Tupper" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Czy prowadząc działalność gospodarczą (osoba fizyczna), mogę w jakiś sposób
    > wliczać w koszty takie wydatki jak obiady (lub bony na żywienie) lub karnety
    > w ośrodkach sportowych dla siebie?

    Dołączę się do pytania.
    Czy wydatki na papierosy, kawę i piwo dla osoby prowadzącej DG mogę uznać za
    koszty uzyskania przychodu ?
    Bez tego autentycznie nie mogę funkcjonować i prowadzić DG. To chyba koszt, co
    ?

    Ryszard

  • 3. Data: 2003-04-23 08:52:30
    Od: "Martin Tupper" <m...@p...onet.pl>

    Jak w takim razie firmy rozliczają wydatki na:
    -bony żywieniowe
    -wynajmowaniek kortów/basenów itp.
    dla swoich pracowników?.
    Być może nie są to koszty, ale jak w takim razie się to księguje?

    Martin Tupper

  • 4. Data: 2003-04-23 09:08:44
    Od: Jakub Słocki <j...@s...net.nospam>

    In article <b85k6r$col$1@news.onet.pl>, m...@p...onet.pl
    says...
> [...]
    > -wynajmowaniek kortów/basenów itp.
    > dla swoich pracowników?.
    > Być może nie są to koszty, ale jak w takim razie się to księguje?

    Fundusz socjalny?

    K.