  • 1. Data: 2003-04-22 13:19:12
    Temat: Zatrudnienie na umowe zlecenie - osoby uczącej się
    Od: "Robert" <k...@p...onet.pl>

    Mam pytanie :

    Mam jednoosobową firmę - chce zatrudnić na umowę zlecenie osobę uczącą sie
    (nie ma 26 lat)

    jakie rzeczy z tym sa związane tzn. jaki pit trzeba wypełniać jeżeli chodzi
    podatek - bo z tego co wiem tylko on Sie płaci i co w razie jeżeliś ta osoba
    ma np rentę . i inne sprawy z tym zawiązane - gdzie mogę cos znaleźć lub
    proszę o informacje na ten temat

  • 2. Data: 2003-04-24 00:07:26
    Od: hADeSik <h...@h...sru>

    ###----- w odpowiedzi na list od Robert -----###
> [...]
    > ma np rentę . i inne sprawy z tym zawiązane - gdzie mogę cos znaleźć lub

    znaleźć np. w archiwum grupy?

    zatrudnić czy zlecić wykonanie?

    a masz jeszcze np. pracowników (to zatrudnieni czyli na umowę o pracę)?

    hADeSik

    podstawy: http://www.zus.4un.pl | http://www.podatki.4un.pl
    http://www.forum.dlaciebie.net - tam często bywam...

  • 3. Data: 2003-04-24 00:09:09
    Od: hADeSik <h...@h...sru>

> [...]

    znaleźć np. w archiwum grupy?

    zatrudnić czy zlecić wykonanie?

    a masz jeszcze np. pracowników (to zatrudnieni czyli na umowę o pracę)?

    a ile ten zleceniobiorca potencjalny miałby dostać za wykonanie zlecenia?