  • 21. Data: 2005-05-18 20:19:38
    Temat: Re: Re: Czy płatnik vat musi ZAWSZE wystawiać fakturę?
    Od: oldMan <j...@f...pl>

    Dnia Sat, 14 May 2005 22:35:05 +0200, Gotfryd Smolik news napisał(a):

> [...]
    Kasa fiskalna zawsze liczy od cen brutto towaru. Jeżeli chcesz aby
    kwoty z kasy i programu komputerowego grały musisz zmienić ustawienia
    tego programu aby faktury liczył od cen brutto. W przeciwnym razie mogą
    i napewno będą różnice. Ideałem byłoby prowadzić sprzedaż przez
    drukarkę fiskalną.

  • 22. Data: 2005-05-19 09:20:15
    Od: Jarek Spirydowicz <j...@w...kurier.szczecin.pl>

    In article <p...@f...pl>,
    oldMan <j...@f...pl> wrote:

    > W zestawieniu wpisuję tylko wartości z raportu dobowego. Mogę również
    > wydrukować zestawienie paragonów. Niestety zestawienie faktur
    > zafiskalizowanych muszę wklepywać ręcznie. Program nie generuje
    > zestawienia faktur zafiskalizowanych a tylko takie są potzrebne do
    > rozliczenia sprzedaży fiskalnej.

    A co to jest "faktura zafiskalizowana"?

    --
    Jarek
    To tylko moje prywatne opinie.

  • 23. Data: 2005-05-20 21:31:19
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 19 May 2005, Jarek Spirydowicz wrote:

    >+ oldMan <j...@f...pl> wrote:
    [...]
> [...]
    >+ > rozliczenia sprzedaży fiskalnej.
    >+
    >+ A co to jest "faktura zafiskalizowana"?

    ...obstawiam: "faktura wydana do paragonu fiskalnego, tj. sprzedaży
    do której wydano paragon" :) (ja wiem że ty wiesz i że się przezornie
    czepiasz - i dobrze).

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)

  • 24. Data: 2005-05-24 15:48:31
    Od: Jarek Spirydowicz <j...@w...kurier.szczecin.pl>

    In article <Pine.WNT.4.60.0505202329560.392@athlon>,

    > [...]
    >
    > ...obstawiam: "faktura wydana do paragonu fiskalnego, tj. sprzedaży
    > do której wydano paragon" :) (ja wiem że ty wiesz i że się przezornie
    > czepiasz - i dobrze).

    Nie tylko się czepiam. Bo jeśli dobrze obstawiasz (zresztą ja też innego
    pomysłu nie mam:)), to na kiego grzyba do rozliczenia takie zestawienie?
    Czyżby przedpisca korekty paragonów robił?
    A jeśli źle obstawiasz, to... co to w takim razie jest?

  • 25. Data: 2005-05-25 22:14:41
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 24 May 2005, Jarek Spirydowicz wrote:

    >+ Czyżby przedpisca korekty paragonów robił?

    ...metodą *odjęcia* "faktur zafiskalizowanych" od podsumowania
    sprzedaży paragonowej (raportu kasowego) ?
    Może powie co miał na myśli :)

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)