  • 1. Data: 2003-06-19 17:40:30
    Temat: DG a umowy zlecenia lub o dzieło
    Od: "kamila " <k...@N...gazeta.pl>

    witam,
    czy jeśli mam działalność na naukę języków obcych to mogę równolegle
    zawierać umowy zlecenia lub o dzieło w tym zakresie?
    jak wygląda sytuacja, kiedy "zawieszam" (czasowo zaprzestaję czy jak to tam
    jest) działalność?
    dzieki z góry
    kamila

  • 2. Data: 2003-06-19 21:38:19
    Temat: Re: DG a umowy zlecenia lub o dzieło
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 19 Jun 2003, kamila wrote:

    >+ witam,
    >+ czy jeśli mam działalność na naukę języków obcych to mogę równolegle
    >+ zawierać umowy zlecenia lub o dzieło w tym zakresie?

    IMO nie.

    >+ jak wygląda sytuacja, kiedy "zawieszam"

    ...to IMO wykonując umowę własnie ją "odwieszasz" (zawieszenie
    jest stanem w którym zakresu DG obiecujesz nie prowadzić). Ja bym
    się bał :]

    pozdrowienia, Gotfryd