eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiJak kupić materialy przed podpisaniem umowy? › Jak kupić materialy przed podpisaniem umowy?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.dialog.net.
    pl!not-for-mail
    From: "ZS" <a...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Jak kupić materialy przed podpisaniem umowy?
    Date: Wed, 12 Mar 2008 09:39:08 +0100
    Organization: Dialog Net
    Lines: 10
    Message-ID: <fr84vc$qo9$1@news.dialog.net.pl>
    NNTP-Posting-Host: xdsl-5811.lubin.dialog.net.pl
    X-Trace: news.dialog.net.pl 1205311277 27401 84.40.153.179 (12 Mar 2008 08:41:17 GMT)
    X-Complaints-To: a...@d...net.pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 12 Mar 2008 08:41:17 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.3138
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.3198
    X-RFC2646: Format=Flowed; Original
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo.podatki:197098
    [ ukryj nagłówki ]

    Będę miał dość dużą robotę w czasie wakacji, remont, ukladnanie płytek w
    pewnej instytucji. Wprawdzie to przetarg ale w zeszłym roku sie udało
    wygrać. Chciałbym kupić teraz płytki, szukać narzędzi. Tylko że nie bardzo
    moge to w tej chwili w koszty wrzucić bo umowy przeciez nie mam. Moge to
    wpisać w materiały do sprzedaży, które bede miał w magazynie. Tylko jak je
    potem przenieść w koszty? Zrobić jakiś DW i napisac ile płytek użyte do
    remontu i wpisac w koszty? Jestem na vacie wiec w zakupu wpisze normalnie a
    w sprzedaży bedzie na fakturze. Dobrze myśle?


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1