  • 1. Data: 2012-10-06 09:09:01
    Temat: Karta podatkowa a pracownik na taksówce...
    Od: "Roman" <r...@w...pl>

    Witam

    Czy można uznać za zmiennika pracownika zatrudnionego na taksówce? Chodzi o
    sytuację gdy ja w ogóle nie będę jeździł ale prowadząc działalność na karcie
    podatkowej jeździ mój kolega np - ja mam licencję a on pracuje mając kurs
    taksówkarza w tym przypadku. Czy też US nie będzie miał podstaw do
    podwyższenia podstawy obliczania karty podatkowej?

    Pzdr
    Roman