    From: Amorre <a...@b...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Kasa fiskalna a wpłaty na rachunek firmowy
    Date: Sat, 8 Mar 2008 12:17:31 +0100

    Witam
    Mam mala zagwodke - prowadze sprzedaz dla osob prywatnych i firm, przy czym
    czesc klientow wplaca bezposrednio na moje konto bankowe (firmowe).
    Wiem ze po przekroczeniu 40tys brutto przychodow, bede musial miec kase
    fiskalna. Ale zastanawia mnie od czego liczyc te 40tysiecy - rozumiem, ze
    wplat od firm NIE licze. Na pewno licze wplaty np. gotowkowe od os.
    prywatnych. ALE czy licze wplaty od os. prywatnych, ale wykonane na konto
    bankowe?
    Wiem, że gdyby wszystkie wplaty od os. pryw. byly na konto, wtedy nie
    potrzebowalbym kasy.
    Z gory dziekuje za wyjasnienie watpliwosci!