  • 1. Data: 2004-10-02 07:31:56
    Temat: Kontrola bankowa
    Od: "Wac" <w...@p...onet.pl>

    Czy banki wysyłaja szczegolowa informacje do US o NIP i innych danych
    wlasciciela konta (DG) od ktorego odprowadzaja podatek Belki? Czy tylko
    zbiorcze kwoty od wszystkich naliczonych odsetek?
    Czy ten podatek uwzgledniam jakos w rozliczeniu DG?
    Wac

  • 2. Data: 2004-10-02 07:49:35
    Temat: Re: Kontrola bankowa
    Od: "SDD" <s...@t...wszechwiedza.pl>

    Uzytkownik Wac <w...@p...onet.pl> w poscie
    news:cjllig$k4i$1@atlantis.news.tpi.pl napisal, co nastepuje:

    > Czy ten podatek uwzgledniam jakos w rozliczeniu DG?

    Podatek Belki placony jest od oszczednosci na rachunkach OSOBISTYCH -
    niezwiazanych z DG. Tych w rozliczeniach DG nie uwzgledniasz, gdyz nie ma on
    z DG nic wspolnego.
    Od odsetek z rachunkow zwiazanych z DG natomiast zaden podatek Belki NIE
    JEST NALICZANY.
    Odsetki stanowia dla Ciebie przychod z dzialalnosci (inne przychody).
    Wpisujesz go do ksiegi i rozliczasz zgodnie ze swoim systemem opodatkowania
    (ryczalt-nie wiem jaka stawka, podatek liniowy 19% lub zasady ogolne wg
    skali)

    Pozdrawiam
    SDD

    --
    Rozwiązywanie zadań, pisanie prac.
    www.wszechwiedza.pl

  • 3. Data: 2004-10-02 08:48:59
    Od: "l.e:h" <l...@...pl>

    "SDD" <s...@t...wszechwiedza.pl> skribis:

> [...]
    >(ryczalt-nie wiem jaka stawka, podatek liniowy 19% lub zasady ogolne wg

    Zalozmy ze dostalem 2 zl odsetek, a wydalem w tym banku 3 zl na przelewy.
    Czy mam zatem przychod? Jak to zewidencjonowac (kpir, vat)?

    Pozdrawiam, Leh.
    --
    Zostales oszukany? Nie chesz dac sie oszukac?
    >>> http://www.oszustwa.com/forum/ <<<

  • 4. Data: 2004-10-02 08:51:00
    Od: "SDD" <s...@t...wszechwiedza.pl>

    Uzytkownik l.e:h <l...@...pl> w poscie
    news:jpqsl0hmkp02423tjnhnfsc53f11s8ut8n@4ax.com napisal, co nastepuje:

    > Zalozmy ze dostalem 2 zl odsetek, a wydalem w tym banku 3 zl na
    > przelewy. Czy mam zatem przychod? Jak to zewidencjonowac (kpir, vat)?

    Normalnie - 2 zl jako "inny przychod" 3 zl jako "pozostale wydatki"
    W VAT nie uwzgledniac.

    Pozdrawiam
    SDD

    --
    Rozwiazywanie zadan, pisanie prac.
    www.wszechwiedza.pl

  • 5. Data: 2004-10-02 16:10:57
    Od: "Wac" <w...@p...onet.pl>

    Użytkownik "SDD" <s...@t...wszechwiedza.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    opodatkowania
    > (ryczalt-nie wiem jaka stawka, podatek liniowy 19% lub zasady ogolne wg

    A czy w jakis inny sposob bank informuje US o operacjach na koncie bez
    wiedzy wlasciciela?
    Pytam, bo zaskoczyla mnie wiedza mojego US o tym, co sie dzieje z kontem.
    Wac

  • 6. Data: 2004-10-02 16:32:40
    Od: Samotnik <s...@s...eu.org>

    <w...@p...onet.pl> napisal(a):
> [...]
    > wiedzy wlasciciela?
    > Pytam, bo zaskoczyla mnie wiedza mojego US o tym, co sie dzieje z kontem.

    Pewnie US może zażądać informacji od banku. W końcu ma listę Twoich rachunków.
    --
    Samotnik
    www.zagle.org.pl - rejsy morskie

  • 7. Data: 2004-10-02 18:51:16
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sat, 2 Oct 2004, Wac wrote:
    [...]
    >+ A czy w jakis inny sposob bank informuje US o operacjach na koncie bez
    >+ wiedzy wlasciciela?

    A chodzi o konto "gospodarcze" czy osobiste ?
    Zdaje się że US może zażądać informacji od banku - ale po wszczęciu
    postepowania. Zresztą - co za problem wszcząć postępowanie "w sprawie"...
    Szwajcaria leży na południe i zachód od Wisły :)

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, ZUS)

  • 8. Data: 2004-10-02 22:47:38
    Od: "SP9LWH" <s...@a...pl>

    > Szwajcaria leży na południe i zachód od Wisły :)

    W Szwajcarii banki nie udzielają informacji organom.
    Można zakładać lewe konta na szwajcarskich meneli.
    W Szwajcarii sąsiad nie kabluje na sąsiada, że ten kupił Merca i nie wiadomo
    skąd miał kasę.

    Kiedy tam tak było ostatnio? Przed wojną ?

  • 9. Data: 2004-10-03 15:15:34
    Od: "ewa" <r...@o...pl>

    > W Szwajcarii banki nie udzielają informacji organom.

    czyżby???

    zapytaj Neumana i innych z ferajny pt. _państwowa służba zdrowia_ kto i
    dlaczego zablokował ich konta (szwajcarskie)

  • 10. Data: 2004-10-03 17:54:49
    Od: "Wojtek" <w...@p...onet.pl>

> [...]
    > postepowania. Zresztą - co za problem wszcząć postępowanie "w sprawie"...
    > Szwajcaria leży na południe i zachód od Wisły :)

    ostatnio obilo mi sie o uszy, ze od 1 maja nie trzeba powiadamiac US o
    nowych kontach sluzacych DG na NIPie-3, US sam sobie 'pozyska' niezbedne
    info. Bardzo sie zdziwilem.
    Wojtek