-
1. Data: 2002-11-05 11:48:02
Temat: Koszt uczestnictwa w konferencji szkoleniowej - jak zaksięgować?
Od: d...@p...onet.pl
Witam grupowiczów,
Moja firma bierze udział w konferencji szkoleniowej. Opłaciliśmy udział dwóch
osób, stoisko oraz prezentcję. Otrzymaliśmy na w/w koszty fakturę VAT. I teraz
mam pytanka:
- czy koszty należy traktować jako fundusz reklamy i reprezentacji?
- czy VAT naliczony nie odliczam od należnego (tzn. wystawiam wewnętrzną
fakturę na VAT i księguję w koszta)?
- jak poprawnie zaksięgować (pełna księgowość)?
Pozdrawiam
Kubusia
--
Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl
Najnowsze w dziale Podatki
-
Polacy przestają inwestować w termomodernizację swoich domów?
-
Czy wygrane w zagranicznych kasynach online trzeba zgłaszać do urzędu skarbowego i płacić podatek w Polsce?
-
Pół roku po zmianach w podatku od nieruchomości: chaos, ryzyko, ale i szansa na oszczędności
-
Działka w spadku lub darowiźnie czy sprzedaż działki i przekazanie pieniędzy? Jakie obowiązują podatki i co jest korzystniejsze?