  • 1. Data: 2004-04-22 10:15:57
    Temat: Koszt uzyskania przychodu
    Od: "stachu" <t...@c...sz>

    Witam
    Mam w Pit11 koszt uzyskania przychodu niższy niż wynika z ryczałtu dla osób
    pracujących poza miejscowością w której zamieszkują (jeden stosunek
    pracy).Pracowałem cały rok ubiegły w ten sposób.
    Czy mogę przyjąć wyższą kwotę ryczałtu czy wpisuję to co mam w picie 11 ?
    Pozdrawiam
    Stachu

  • 2. Data: 2004-04-22 10:27:52
    Temat: Re: Koszt uzyskania przychodu
    Od: "Noel" <t...@s...pl>

> [...]
    > pracy).Pracowałem cały rok ubiegły w ten sposób.
    > Czy mogę przyjąć wyższą kwotę ryczałtu czy wpisuję to co mam w picie 11 ?

    Ano tyle możesz wpisać:
    http://www.money.pl/podatki/pit_2004/koszty/
    --
    TomekB

  • 3. Data: 2004-04-22 10:32:48
    Od: "stachu" <t...@c...sz>

    Zechciej zauważyc że ta kwota to jest za 2004
    a ja rozliczam 2003
    Stachu

  • 4. Data: 2004-04-22 10:58:46
    Od: "Joanna Kostrom" <j...@i...pl>

    11

    Dzwonilam kiedys do US i odpowiedziano mi ze mozna i robie tak juz kilka
    lat,
    choć ponoć są US które się czepiają i polecają zakładom pracy korygować
    PIT-11,
    ale jedno jest pewne podwyższone koszty Ci się przysłujują i ja na Twoim
    miejscu bym je odliczyła.

    Aśka

  • 5. Data: 2004-04-22 11:02:34
    Od: "Noel" <t...@s...pl>

    > Zechciej zauważyc że ta kwota to jest za 2004
    > a ja rozliczam 2003
    > Stachu

    Ops, mój błąd.
    Jeśli przysługują Ci podwyższone koszty, to można odliczyć wydatki na bilety
    miesięczne etc.
    Tylko czy trzeba posiadać takowe? Raczej tak, bo mogą sprawdzić.
    --
    TomekB

  • 6. Data: 2004-04-22 12:24:26
    Od: "poilkj" <u...@d...invalid>

    "Noel" <t...@s...pl> wrote in message

> [...]
    bilety
    > miesięczne etc.
    > Tylko czy trzeba posiadać takowe? Raczej tak, bo mogą sprawdzić.
    coś mieszasz i to równo.

    Albo odlicza się koszty na podsstawie biletów, albo uznaje się koszty
    podwyższone ale zryczałtowane i wówczas ( w przypadku kontroli) poza
    udowodnieniem faktu, że się dojeżdżało do pracy nic więcej nie potrzeba.
    Kostzy można sobie podnieść samemu niezależnie od tego co jest w pit-11